fredag 13 mars 2009

Fredagen den 13:e och tråkiga nyheter!

Jag har aldrig varit speciellt skrockfull och har därför inte tyckt att det har varit något speciellt med fredagen den 13:e men med tanke på förra veckans fortkörningsincident som kommer att stå mig dyrt länge så har jag idag varit extra varsam. Den här veckan har inte varit rolig och jag längtar så tills jag kan ticka av nuvarande projekt och förhoppningsvis få en chans till att pusta ut lite... Det är precis som om jag utstrålar någon extra negativ aura när jag är pressad för det är så mycket som har gått fel och jag har gått i klinch medmänniskor som jag aldrig har gjort förut. Jag är ju en väldigt social person och gillar att prata och ha kul med alla sorters människor och i alla åldrar... Men nu ser jag framemot en lugn kväll framför Let's dance och något riktigt gott att äta och dricka har inte riktigt bestämt mig för vad ännu. Monsieur A (min man) ska ut på after work med några grabbar så jag kan passa på och titta på någon riktigt sorglig kärleksfilm också.... Vågar jag mig ut och träna innan¨...?
En tråkig nyhet på denna otursdag är att en av mina favoritbloggerskor Alexandra funderar på att sluta blogga, något som jag tycker vore oerhört trist eftersom jag dagligen läser hennes och Käthes bloggar som inspirerar mig oerhört mycket och de har en fantastisk klädsmak båda 2! Har ni inte redan läst dem så kolla in vetja!
Och Alexandra! Om du läser detta; hoppas allt löser sig och att du stannar kvar i bloggarnas värld.

Uppdaterat lördag: Jag är så glad att du beslutat dig för att fortsätta Alexandra =)

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag håller med