lördag 28 mars 2009

Lördag och 1000:e besökaren!

Ute är det grått och snöblask och en seg start för mig. Vaknade nämligen i gryningen efter att ha legat och läst halva natten så nu är jag trötter... Garcon V (son 1) är och gör högskoleprov tillsammans med en massa andra misstänker jag. Tänk att han har blivit så stor, 19 år och tar studenten i sommar. Jag har haft klara problem med att klippa av navelsträngen med båda; Garcon H (son 2) fyller 18 i sommar och ¨nu kan jag göra vad jag vill¨ säger många men det känns inte riktigt så ännu. Jag får nog låta det ta sin tid helt enkelt... Tack och lov får jag träffa en massa goa härliga barn på jobbet men det där mysiga med godnattstunden med saga, välling...vad mysigt det var och så fort det gick.
Nä! nog med vemod idag blir det lugnt men jag kan nog inte hålla mig ifrån en liten runda till Gina tricot som verkar ha fått in hur mycket snyggt som helst.
Förresten, kolla in räkneverket till höger på min sida, under påskäggen. Om du är 1000:e besökaren så hojta till i kommentarsfältet med bloggadress/mejladress. Det måste ju firas!!!!=!)

3 kommentarer:

Att ha det gott sa...

Jag har fyra barn Den yngste 15 Den äldste 33 De är tjejer Därimellan har vi två grabbar 25 och 26 år

IngelaMollly sa...

Att ha det gott: Vad underbart! Då har du fått suga lite längre än jag på den goda karamellen;-) Såg du det där om den 1000:e besökaren? eftersom du var den enda som skrev på det här inlägget blir det du som får en liten grej av mig.=) Hör av dig med din adress.

Att ha det gott sa...

Åhh Tack så spännande jag mailar direkt