tisdag 24 mars 2009

Dagens

Dagens outfit:
Tshirt HM
Kofta Gina Tricot
Jeans Lindex
MCboots Peperoni
Nitarmband Lindex

Någon som känner igen ansiktena på tshirten? Det är JR, SueEllen, Pamela, Bobby & co från tv-serien Dallas.
Det står Dallas i vitt längst ner på tröjan omringat med silvernitar men det är svårt att se på bilden. Eftersom jag var helt tokig i den här serien på det glada 80-talet var jag naturligtvis ¨tvungen¨ att investera i den här toppen ;-)
En lite lagom mix av det ytligt flärdfulla kombinerat med det mer intellektuella gillar jag bäst; yin och yang.
Hoppas ni fattar vad jag menar? ;-)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag förstår precis. :) Jag blev själv sugen på en Dallas-topp...

IngelaMollly sa...

Käthe: Skönt med vänner som förstår en...;-) Klart du ska ha en Dallas-topp! =)

Frida sa...

Tjusigt! Snygga jeans!

IngelaMollly sa...

Frida: tack! =)