tisdag 17 mars 2009

Fyndat!

Nytränad, nyduschad, mätt och belåten = I feel grreat! Snart är det dax för Desperate housewifes och brownie/. Jag älskar tisdagar! Dessutom gjorde jag ett riktigt fynd idag på Vila; en jättesöt klänning för 49 kr!!! Ja, ni läste rätt! Helt otroligt! Jag bryr mig inte om den skulle vara från förra säsongen för den är fin och skön att ha på sig och för 49 kr får man ju knappt en Magnumglass ... Ni börjar förstå att jag är svag för choklad va? ;-)
Fyndet visar jag snart! Kanske redan i morgon på en dagens outfit...Vi får se om jag törs och hinner ....

3 kommentarer:

Anonym sa...

HEJA dig
Jag är likadan Bryr mig inte ett dugg om ifall det är förra årets

Omentjej sa...

Visst är det härligt med fynd?! Jag älskar att fynda klänningar, helst 60-talsfodral! =)

IngelaMollly sa...

Att ha det gott: Skönt att det finns fler som jag =)

Emma: Visst är det en speciell känsla med fynd och 60-talsfodral är verkligen urläckra!