fredag 20 mars 2009

Pilgrimsmycken

Just nu har Leshop ett erbjudande på Pilgrimsmycken : ta 3 betala för 2. Gäller t.o.m 31 mars.
Skönt med fredagkväll; snart väntar Chicken ceasar, ett immigt glas chardonnay och Let's dance. Sedan är det horisontalläge i soffan som gäller för jag jobbar heeela helgen. Det kan kännas lite tufft när man har jobbat veckan
innan också men belöningen blir ledighet 1 1/2 dag nästa
vecka...Jag vore dessutom dum om jag klagade på jobbet i
i dessa tider, eller hur?
Vem tror ni åker ut i Let's dance?

4 kommentarer:

Frida sa...

Jag kollar inte på Let´s Dance, men Caesarsallad lät hemskt gott. Hoppas du får en skön kväll!

IngelaMollly sa...

Frida: Du är ursäktad ;-) Jag är så förtjust i dans och så är det skönt att slappa till det. Ceasarsalladen var underbar, visst är det gott.

Anonym sa...

Fina smycken!

IngelaMollly sa...

Hanna: Visst är de fina. Det var ju ett bra erbjudande nu också men jag ska försöka vara försiktig;-)