söndag 29 november 2009

Awards


Jag kom nyss hem från gamla lägenheten, trött, sliten och ont i hela kroppen så möts jag av två jättefina awards! Åh vad glad jag blir =)

Best Blog Award har jag fått av finaste Sara som skrev så här gulligt:

vackra, stilsäkra Molly som visar dagens outfit på ett eget, befriande och inspirerande sätt.

Jag blir alldeles varm att någon skriver så fint om mig, tack! =)

Jag skulle vilja skicka den här till hur många som helst det är jättesvårt att bara välja några stycken för jag gillar så många och det finns egentligen ingen begränsning?Naturligtvis är alla värda en sådan här award och även ni som redan fått samma.

Den här gången passar jag vidare till följande kloka, smakfulla, roliga, snygga tjejer som ger mig så mycket:

Znogge, Miss M, Carina, Sara, Marikka, Mrs J, Camilla, Om en tjej, Pia ,Käthe, Alexandra & Rövarmamman


13 kommentarer:

Camillas dagar sa...

Woo, tack snälla! Och en tillbaka till dig så klart!
Skönt att du fick igång Internet så snabbt på nya stället, man märker verkligen hur beroende man är då man inte kan komma ut på nätet.
Har ni bara packat och donat hela helgen? Hoppas att ni har börjat komma iordning nu och att det känns bra. :)
Själv har jag också adventspyntat lite, varit till återvinningen en sväng och i dag var vi på "Luftslottet som sprängdes". En skön helg, men tyvärr går den alltid alldeles för fort.
KRAM och tack! :-D

Sara sa...

gulle dig - tack :) Och jag säger: right back at ya! Kram!

Znogge sa...

Tack för det och grattis till din award! Den är du väl värd och det är alltid lika kul att titta in till dig. Har liksom blivit en rutin för mig :-)

Kram!

Alexandra sa...

Tusen tack! Vad gullig du är :)

Rövarmamman♥ sa...

Tack sötaste!!:) hihi.
Kram o hoppas du får en underbar dag!

Miss M sa...

Tack allra finaste DU =)

psst, den där motiveringen du själv fick var klockren =)

HUGS

Att ha det gott sa...

TACK sötaste
Jag som är på uruselt humör
Ska skriva varför sedan
Nu blev jag genast gladare

Anonym sa...

Camilla: Den är du värd och det var verkligen skönt, för mig är internet/bloggar ren avkoppling. Tyvärr har vi inte alls kommit i ordning utan all fokus har legat på att få ut allt från lägenheten vilket verkligen har varit en utmaning...Mysiga helger går alltid på tok för fort men tur att de så fort kommer tillbaka ;-)

hedgehog-sara: För det är du värd =) Kram!

Znogge: Du är värd den =)Tack detsamma =) Kram!

Alexandra: Du är värd den =)

Miss M: Du har förtjänat den tusenfalt =) Vad go du är =) Kram!

Rövarmamman: Roligt när man kan återgälda så snabbt ;-) Kram!

Att ha det gott: Den är du värd, hoppas den piggade upp lite i alla fall...?

IngelaMollly sa...

Men vad knäppt, nu utger jag mig för att vara anonym på min egen blogg! Det var naturligtvis jag som stod för svaren ovan ;-)

Mrs J sa...

Tack snälla du :-)! Det värmer verkligen i fuckingjävlahelveteshöstmörkret!

Mrs J sa...

Spegel *håller upp handflatan åt Molly*! Så säger och gör barnen för att skicka tillbaka något som sagts åt en :-D!

Omentjej sa...

Tack allra bästa Molly! Jag säger som de andra - klockren motivering och right back at ya! =D
Du vände verkligen min dag från grå till blå! =) Kram!

IngelaMollly sa...

Mrs J: Den är du värd, hoppas solen sken lite på dig idag också? Bra det där med spegeln, gillar jag =)

Emma: Raring! Kul att jag kunde bidra med lite ljus i mörkret ;-)