söndag 8 november 2009

Fars dag

Härlig söndag och dessutom ytterligare en dag med chans att fira lite extra som trevlig paus till flyttpackandet. Jag har köpt den nya Kentskivan till pappa i huset. Så himla bra tycker jag när man själv kan få behållning av presenterna ;-) Och ja, han är lika förtjust i Kent som jag, riktigt såå självisk är jag inte.
Ska alldeles strax ringa min egen pappa som bor långt nere i Malmö. Det är tufft att ha så långa avstånd till sina föräldrar särskilt nu när de börjar bli äldre...
Vad gör ni idag? Ska ni farsdagmysa?

7 kommentarer:

Att ha det gott sa...

Vi ska fira med mandeltårta

Znogge sa...

Vi firar med banan- och cokladtårta! Så din pappa bor i mina trakter. Är du söder ifrån också?

Smart tänkt med presenten :-)

Kram!

Miss M sa...

vi har "lånat" barnen över dagen då det är mammavecka! Så till middag blir det köttfärslimpa med fetaost och bacon, och sen en liten prinsesstårat på det =)

tinazpicaboo sa...

japp fika men sis och mor, far och mormor och morfar...ha en toppen kväll=)

IngelaMollly sa...

Att ha det gott: Smaskigt! =)

Znogge: Åh vad gott =) Jajamen från Falkenberg kommer jag och pappa bor i Malmö. Kram!

Miss M: Mysigt...och vad gott det där låter, måste bara få recept.

tinazpicaboo: Vad mysigt det låter. Tackdetsamma! =)

Camillas dagar sa...

Jag är så klart nyfiken på vad ni båda tyckte om skivan? :) Visst underlättar det att ha en kentgillande man? :) Vi gillar kent lika mycket jag och min man, vår första bilsemester till Italien (-04) lyssnade vi på alla kentskivorna hela vägen ner och halva vägen hem (400 mil kanske...)
Vi hade precis varit på konsert innan och var lite extra maniska.
KRAM! Ha en fin måndag!

IngelaMollly sa...

He He He, det låter underbart och vi älskKar skivan redan. Kent rockar fett! ;-) Kram!