onsdag 11 november 2009

Prinsesskronor

Nu börjar det närma sig; på måndag får vi nyckeln och kan börja flytta in. Det känns spännande, pirrigt och lite otäckt. Jag har alltid haft svårt för förändringar speciellt stora som dessa och vid det här laget - vi har flyttat många ggr vår familj - så vet jag ungefär hur jag kommer reagera; exempelvis kommer jag ha jättesvårt att sova de första nätterna då jag kommer att ligga och lyssna på alla nya ljud och sådant där. Men det mesta är ju bara kul såsom inredningsintresset som vaknat till liv. Jag är väldigt förtjust i prinsesskronor, jag har ju mitt fina prinsesshalsband från M925. Nu har jag precis för mig att jag någonstans har sett både ljuslyktor och krukor formade som prinsesskronor men nu när jag vill ha så hittar jag dem inte. Någon som vet?

8 kommentarer:

Att ha det gott sa...

Här tex www.homenumberone.se

Att ha det gott sa...

En till http://fridasgard.se

Camillas dagar sa...

Det är en stor förändring att flytta. Hoppas att ni kommer att trivas jättebra. :)
Kram!

Znogge sa...

Vi har flyttat få gånger så mitt hem är min borg! Men ändå ska vi titta på en bostadsrätt på lördag...

Flyttar ni från lägenhet till hus eller värt om?

Lycka till när det blir så dags!

Miss M sa...

Anar Monseiur A något angående detta!? ;) Mr H hade kräkts om jag haft prinsesskronor till krukor....

HUGS

P.S Village har haft såna =)

Erika sa...

Vad spännande med flytt!

Vi går i husköpartankar och det känns som ett väldigt stort beslut. Ska fara och kika på ett hus nästa vecka.
Jag blir nästan nervös av att tänka på det, hehe!

Kramar!

sara sa...

Åh vad kul :)
Jag har sett prinsesskronor på blomsterlandet och på jotex.se
Sen finns de ju lite överallt. Kommer bara inte på var just nu ;P

IngelaMollly sa...

Att ha det gott: Tack du är verkligen expert på att hitta grejer. Men det är en annan form av prinsesskronor jag är ute efter, i vitt porslin.

Camilla: Ja det är ju det och hoppas också att det i slutändan ska bli bra =) Kram!

Znogge: Ja det är precis samma för mig därför lite stressande. Från lägenhet till lägenhet, innan dess från hus vilket verkligen var en omställning...

Miss M: Ha ha ha =)) Du anar inte vad jag skrattade åt ditt inlägg; du har så rätt men ibland är jag så tjurigt envis...;-)

Erika: Mmm, och vad spännande för er =)

Sara: Ja det är pirrigt. Tack för tipset =)