söndag 15 november 2009

Det ante mig...


När jag gick in i skoaffären för någon vecka sedan drogs mina ögon direkt till de här läckra pjucksen. Jag har sett dem förut men sedan glömt bort dem men nu var det ett väldigt nice price också eftersom endast min storlek fanns kvar, gillas! Redan när jag provade dem hade jag på känn vem som låg bakom dem och mycket riktigt; visst är det vår duktiga Fashionhagga som har gjort dem! En läcker silverklack är det också som inte syns på bilden bara så ni vet ;-)
Nu måste jag ta tag i träningen igen, basta!

6 kommentarer:

Miss M sa...

NaJ! Vad kul =) tänk att vår "hagga" gjort dessa superfina skor =) Ska förretsen in och testa de i morrn, blev helförälskad när jag såg dem på dig!

fashionhaggan sa...

jag har likadana jag med, dom är suveräna till det mesta! jag har lagt ner den här lästen och sulan inför h-2010, men jag funderar på att ta upp den igen, vad säger ni?

IngelaMollly sa...

Miss M: Visst är hon den bästa vår hagga? ;-) You and mee =)

Fashionhaggan: Har du? Kan du inte visa lite bilder hur du kombinerar dem? Tycker helt klart du ska ta upp dem =)

Att ha det gott sa...

De var super snygga

Erika sa...

Vilka snyggingar till skor!

Hoppas att du har haft en bra helg =)

IngelaMollly sa...

Att ha det gott: Visst är de fina? =)

Erika: Visst är de? =) Ja tack, hoppas du också haft det bra?