onsdag 4 november 2009

Starstruck

Bild från Mandel

Alldeles nyss när jag var ute med Ronja snöade det lite lätt här, helt otroligt! Snart är det jul, smaka på den =) Hos oss kommer det inte bli något vidare julstök i år med tanke på att vi kommer att befinna oss mitt uppe i en flytt men vi får väl försöka bjuda in oss till andra som kan erbjuda julkänslan.
Jag har varit på jakt länge nu efter en lite större sjal med stjärnor här är en riktigt snygg kandidat, skulle vara det där med akrylen då; jag är väldigt petig med material som ska ligga direkt emot hals och ansikte men den här är riktigt snygg tycker jag.

8 kommentarer:

Marikka sa...

Snygg, men materialet är viktigt. Det ska vara 100% bomull eller ylle, tycker jag.

Erika sa...

Vila hade en snygg sjal med stjärnor i somras. Jag ångrar attjag inte köpte den.

Här snöar det minnsan inte, och det är ju norrland för fasen :)

Nina - Glamourmamman sa...

Här har det faktiskt snöat ikväll också, fast med regnblandat...

Hoppas att du snart är piggelin igen! Kramar Nina

Znogge sa...

Materialet är extremt viktigt! Om något har minsta tendens till att klia klarar jag det inte en sekund! Men den ser snygg ut.

Här snöade det i eftermiddags men nu ösregnar det i stället.

Kram!

Camillas dagar sa...

Oh, jättesnygg! Synd på materialet. Kram! Är du piggare nu? Hoppas!

Miss M sa...

Har okså kollat in den, den är superfin, men den gick totalbort pga akrylen *ish*

Hoppas du mår bättre idag vännen! Kram

Att ha det gott sa...

Här är det snöblandat regn

IngelaMollly sa...

Marikka: Håller med dig om det =)

Erika: Den måste jag ha missat... Åh vad mysigt med snö =)

Nina-Glamourmamman: Låter som äkta västkustväder ;-) Tack idag har jag varit på jobbet igen =)

Znogge: Äkta skåneväder, nicht wahr? ;-) Håller med dig om materialet, jätteviktigt!

Camilla: Ja jätteviktigt att det är mjukt och gosigt så nära huden. Tack vännen, kämpar mig uppåt och har varit på jobbet idag igen.

Miss M: Ja samma här men skam den som ger sig, förr eller senare dyker väl sjalen med s upp? Tack, back to work idag =)

Att ha det gott: Samma här, vi bor väl inte så fasligt långt ifrån varandra?