tisdag 17 november 2009

Gillar/ogillar

Jag är utmanad av finaste Käthe so here we go:


Gillar:

-Kläder med skinndetaljer/skinnleggings
-Skjortklänningar i genomskinligt tyg gärna längre bak än fram
-Flätor
-Stickade tröjor
-Kombinationen vitt/svart
- Kombinationen grå mjukisbyxor med klackar och kavaj
- Vår flytt
- Armband
- Snälla/goda människor
- Leopardmönstrat (än så länge har jag inte tröttnat)
- Kents nya skiva
- Herrinspirerade skor


Ogillar:

- Djupa urringningar
- Klänningar/tunikor i slinkigt tyg som klistrar sig kring kroppen
- Skyhöga klackar
- Stickade tröjor i angora och mohair (stickigt och kliigt)
- Föör korta kjolar och klänningar
- Övergrepp mot barn och djur
- Avundsjuka

Jag utmanar: Carina, Camilla, FrillyEmma, Glamourmamman, IgelkottsSara, Marikka, Miss M, OmentjejEmma, Sara, Znogge och Mrs J

9 kommentarer:

Sara sa...

Åh - kul! Jag ska ta tag i det ikväll :)

Att ha det gott sa...

Tack kul Tar tag i den i morgon

Nina - Glamourmamman sa...

Tack för utmaningen! Älskar sånt här :-) Ha en mysig kväll!
Kram Nina

sara - Glitterögon sa...

Kul. Ska anta utmaningen så snart jag hinner :)
Klänningen i inlägget ovan är grymt snygg, men jag vågar inte delta... tror jag. Man vinner ju ändå aldrig :/

IngelaMollly sa...

hedgehog-sara: Kul läsning =)

Att ha det gott: Ser jag fram emot =)

Nina-Glamormamman: Vad kul, ser fram emot läsningen =)

Sara: Ser jag fram emot =) Klart du ska delta annars vinner du ju garanterat inte ;-)

Mrs J sa...

Ska fundera lite till imorgon! Kents nya skiva har jag skaffat, men har knappt hunnit lyssna på. Dumt!

IngelaMollly sa...

Mrs J: Helt ok =) Då har du underbar musiklyssning att se fram emot! =)

Magistra.blogg.se sa...

Kul! Jag ska ta och svara på utmaningen så fort jag hinner!

IngelaMollly sa...

Marikka: Ser jag fram emot =)