tisdag 17 november 2009


Idag;
Volanglinne gammalt som gatan Zoul Kofta Only Jeans H&M Armband Lindex Boots Gabor Prinsesshalsband M925
¨Man tager vad man haver¨ sa Cajsa Warg, min 18-åriga son har inte ro att stå att zooma in armband där av resultatet ;-)
Sa en sådan otrolig knäpp sak idag när jag hade små söta 6-åringar på besök på jobbet; såg att de hade plåster på armarna och frågade om de hade tagit influensasprutan vilket de hade och så pratade vi en stund om det. I slutet såg jag att de började skruva på sig varpå jag sa ¨vi har bara en stund kvar tänk ungefär som att ta sprutan¨! Först spärrade de upp sina ögon men när de såg hur jag brast i skratt och sa: ¨men vad sa jag nu egentligen¨? Började de också skratta, tack och lov! Fast jag undrar vad de sa om mig till sin mamma och pappa när de kom hem på kvällen?...;-)

7 kommentarer:

Znogge sa...

Säkert bara positiva saker!
Ha en bra onsdag!

sara - Glitterögon sa...

Det tror jag också - som Znogge :)

Underbar outfit.

Att ha det gott sa...

Jag tror också att de sa positiva saker
Fin är du idag också

Miss M sa...

Idag står du på en !0 Miss M av 10 Molly! Wow vad snygg du var! Älskar de lappade jeansen och koftan vill jag ha NU! Vart har du köpt den, finns den att få tag på nu?

HUGS

P.S Ska ta tag i din utmaning i dagarna =)

Miss M sa...

*S* det ska inte vara 0 Miss M av 10, det ska vara 10 av 10!!!!!! så det så =)

Pia Wester sa...

Jättesnyggt - igen! Du sätter ju outift-ribban högre och högre för dig själv nu inser du va :-)?

IngelaMollly sa...

Znogge: Man kan ju alltid hoppas...;-)

Sara: Tack för det förtroendet =)

Att ha det gott: Tack snälla rara du =)

Miss M: Men tack, *suger åt mig* =)Koftan är från Only och jag köpte den på Mandel. Kram!

Free Fashion Pia: Men tack, hur ska detta gå? Säger som Nasse: ¨kära kära nån¨;-)