torsdag 19 november 2009

Vampyrer

Ibland är jag lite för snabb med att bestämma mig för vad jag inte gillar så var till exempel fallet med alla vampyrfilmer som plötsligt poppade upp som svampar. Därför tog det väldigt lång tid innan jag såg Twilight filmen för att upptäcka - när jag väl såg den att jag tyckte den var alldeles alldeles underbar. Nu längtar jag tills jag får se uppföljaren New Moon och så blir jag väldigt glad när jag hör den här låten trots att min son och hans kompis spelade den om och om igen förr förra sommaren har jag inte tröttnat. Dessutom passar den ju fantastiskt bra in i detta sammanhanget...=)

5 kommentarer:

Mrs J sa...

"The Lost Boys" kom när jag gick högstadiet. Den hör nog fortfarande till de filmer jag sett flest ggr. "New Moon" bara måste jag se, med eller utan sällskap! Jag är nog rentav blek nog att vara vampyr ;-) Har svarat på din utmaning nu.

nina sa...

hmm..jag har faktiskt inte sett den första filmen heller.

jag har åxå fått för mig att jag inte gillar vampyrfilmer, men man kanske ska ge det en chans?

kram!

sara - Glitterögon sa...

Alla verkar tycka om den filmen och såg nu i GP att new moon har fått tre av fem fyrar.
Kanske värda att se... även om jag känner mig lite gammal som aldrig har hört den där låten ;)

Mrs J sa...

Värsta najs! Åldersgränsen sänks till 11 år så sonen kan hänga med utan fusk!

IngelaMollly sa...

Mrs J: Ha ha ha =) Du är bara för rolig och jag måste också se den =)

Nina: Gör det, ge den en chans =)

Sara: Jag tycker du ska se den och tycker inte du ska känna dig gammal; jag har ju tonåringar hemma och dessutom lyssnar jag ofta på radio.

Mrs J: Eller hur? Kan ju inte bli bättre =)