torsdag 12 november 2009

Torsdag 12 november

Idag:
Klänning Zoul Kofta Gina tricot Boots Bianco Guldhalsband+armband present Armband Littmark Pearls for girls
Jag känner att jag har gått vidare idag! Vet att det låter luddigt men kan tyvärr berätta mer att jag har tagit mig förbi ett jättehögt hinder! Har förlikat mig med och accepterat vissa saker och det känns så fantastiskt befriande! Hoppas hoppas att detta ska vara vändpunkten...
Och så har jag ett önskemål; jag vet ju vilka ni är som kommenterar här vi har ju jättebra kontakt som jag är så tacksam för men vilka är ni andra som tittar in här?

2 kommentarer:

fashionhaggan sa...

jag tänkte på en grej med den där jobbiga personen på ditt jobb, du jobbar ju på ett bibliotek, kan ni inte ta dit Mia Törnblom, så kanske den där personen får sig lite positiv energi?

IngelaMollly sa...

Fashionhaggan; Snacka om att du har ett sjätte sinne ;-) Tyvärr är hon för dyr för oss ;-/