lördag 7 november 2009

Lördag 7 november




Idag:
Tshirt Maje Kofta Gina Tricot Byxor Lindex Boots Bianco Armband Indiska
Vilken härlig eftermiddag jag har haft. Jag behövde verkligen detta för jag har känt mig så låg och hängig länge nu... L bad mig att vara smakråd inför ett 40-årskalas hon ska på och det är ju en av de bästa sakerna jag vet =) Faktum är att det inte är många i min omgivning som vet att jag bloggar, av många olika anledningar faktiskt en av dem är att det är min värld och jag möter så mycket oförstående inför bloggar och framför allt de som har med kläder/mode osv. att göra. Vet inte om det bara handlar om okunskap, fråga om ålder eller något annat att göra. Vad tror ni och är det många i er omgivning som vet att ni bloggar/läser bloggar?

9 kommentarer:

Käthe sa...

Fin du är!! :) Jag höll min hemlig i ett år. Ingen visste något.

sara sa...

Sv: Nädå, jag blir nog inte borta så länge. Kliar redan i fingrarna ;)

Ja, det är nog rätt många som vet att jag bloggar o läser bloggar. Ganska många i alla fall. Fast ändå vill jag hålla mig rätt privat. Bara mina närmaste får reda på min bloggadress.

Söta ni är, både du o Ronja.

Znogge sa...

Det är få som vet att jag bloggar. För ett halvår sedan satt jag på mitt jobb och läste lite bloggar. Just då började en av mina arbetskamrater att löjliggöra sig över bloggare och bloggar. Jag skrattade tyst för mig själv och skrev ett inlägg om honom :-)Ganska elakt inlägg om jag ska vara ärlig för han hade en rejäl dos med fördomar!

Att ha det gott sa...

Så snygg som vanligt
Några av mina vänner vet att jag bloggar
Jag tänker aldrig på det när jag skriver

Miss M sa...

Försöker att inte berätta det för alla just för att jag jobbar som lärare och det finns saker man vill kunna säga och känna utan att kunna få det i ryggen sen!

IngelaMollly sa...

Käthe: Tack =)Då stämmer det in på mig dvs om ingen upptäcker den då...;-)

Sara: Skönt att höra! och tack =)

Znogge: Som för mig då...och det är precis pga den händelsen som du berättar mig som gör mig ytterst tveksam till att berätta och dessutom står jag ju och visar upp kläder sådant som många gillar att störa sig på...

Att ha det gott: Tack =) Jag är försiktig eftersom så många har åsikter om bloggar och det faktum att jag står och visar upp kläder...i min ålder...många gillar att störa sig.

Miss M: Precis just av den anledningen som jag ligger lågt.

Bim HD sa...

Hm, de mina vet att jag bloggar - få läser det dock...
Det där armbandet gillar jag!!! förutom halsbandet från Lindex då vill säga...
Må så grankott...

Omentjej sa...

Mina närmaste vet men jag vill inte att folk på jobbet ska veta.

IngelaMollly sa...

BIM HD: Mmm, får ser hur jag gör, än så länge nästan ingen som vet om de hittar mig av en slump då vill säga. Tack, glad jag blir =)

Emma: Nej, det vill inte jag heller. Men det finns ju risk att de kan hitta på en på nätet...