fredag 6 november 2009

Fredag 6 november


Idag:
Collegetröja + Byxor m skinndetaljer Gina tricot Väst H&M Divided Exclusive Stövlar Vagabond Halsband Joy Guldarmband present
Jag har haft ett strulande internet och Blogger heela eftermiddagen och kvällen med skam den som ger sig! ;-)
Jag var på Lindex en sväng för att klämma på skinnbyxorna och jag känner mig faktiskt lite kluven; gränsen är hårfin till att jag skulle se billig ut i dem eller så tycker jag kanske att jag är för gammal för dem... får sova på saken

6 kommentarer:

Att ha det gott sa...

Du är riktigt snygg idag
(som vanligt)

Camillas dagar sa...

Sv: Skivan är underbar! Har lyssnat 4-5 gånger nu och den växer mer och mer. Lite annorlunda, men bra! :)
Kram!

Hanna sa...

Sv: Tack. :-) Den är jätteskön. Helt klart värt stålarna.

Camilla sa...

Fin dagens! Jag gillar när man matchar collagetröjor så de ser mera klädda ut

Hoppas allt snart känns bättre för dig

Stor kram

Mrs J sa...

Jo, jag såg att man kan beställa på nätet. Hur var skinnbyxorna i strl? Jag drar oftast 38 och min strl var såklart slutsåld. Fast jag vill såklart inte se billig ut!

IngelaMollly sa...

Att ha det gott: Tack snälla =)

Camilla: Den måste köpas, helt klart =)

Hanna: Det kan jag tänka mig =)

Camilla: Tack, jag gillar också det och tack för omtanken =) Kram!

Mrs J: Klart att du inte skulle se billig ut =) Provade 38 som jag normalt har och de satt bra,kanske lite lite tight i grenen men tror de töjer sig lite också.