onsdag 25 november 2009

En lönefråga?

Eller har det med snålhet eller kanske osäkerhet att göra?Jag kan i alla fall garantera att det lyfts på en del ögonbryn när jag skrider runt på jobbet med ett par blanka byxben ;-)
Varför har inte fler av oss det? Själv har jag precis som Pia blivit omåttligt förtjust i alla blanka byxor och leggings just nu och det lutar starkt åt att mina gamla upphittade byxor får förvandlas till en läcker liten kjol eller ska jag kanske våga ta ut svängarna riktigt och köra på ett par shorts? Vad tycker ni? Flest röster vinner för idag känner jag mig modig! ;-)


16 kommentarer:

Pia Wester sa...

Neeeeeej inte shorts! KjolkjolkjolkjolkjolKJOL! Jag kommer att logga in anonymt och ordna röstfusk annars!

Pia Wester sa...

Jag röstar för kjol!

/Helt anonym

Pia Wester sa...

Jag röstar också för kjol!

/Fullständigt anonym

Fliselin sa...

Förstås måste det bli en kjol! Vi måste få se dig i dina blanka ben! Saknar outfits!

Att ha det gott sa...

jag ropar kjol

Znogge sa...

Kjol är aldrig fel :-)

Omentjej sa...

Ja du vet ju redan att jag tycker kjol. ;)

Miss M sa...

En längre modell a´la pennkjol med hög midja. Läckert!

Och du, gå med dina blanka byxor du, säger som jag sagt innan, de är bara SÅ avundsjuka Molls =)

Mrs J sa...

Jag svarar kjol! Inte shorts.

Mrs J sa...

Min man svarar också kjol! Helt säker på det!

/min man

fashionhaggan sa...

shorts är urcoolt.

Sendros sa...

Långbyxor i första hand. I andra hand kjol. Släng hellre än shorts.

IngelaMollly sa...

Alla: Tack för era synpunkter. Det lutar åt en kjol vilket ju de flesta av er tyckte också =)

sara - Glitterögon sa...

Shorts hade varit så coolt. Attans att inte fler tyckte det än jag o fashionhaggan.

Sv: Tack för att du tror på mig... Det underlättar min fight att ta mig dit :)

Marikka sa...

Shorts, röstar jag på!

IngelaMollly sa...

Sara: Nu börjar det ju plötsligt närma sig jämnt förstås...;-) Jag håller på dig i alla lägen =)

Marikka: Aha, nu börjar det brännas ;-)