söndag 22 november 2009

Nostalgi


Bild från Emma Damm


Ibland längtar jag väldigt mycket tillbaka till San Fransisco och livet vi levde där. Vi spenderade två fantastiska år där när pojkarna var små. Det var lite som en mycket lång semester eftersom det fanns så mycket att upptäcka och vi fick så mycket besök från Sverige. Jag ska inte sticka under stol med att det ibland var tufft och att jag den allra första tiden låg i fosterställning och längtade hem men tack vare att jag hade två små barn att ta hand om fanns det inte tid att ligga och tycka synd om mig själv och det vände snabbt! Vi fick alla underbara vänner och hittade på så mycket roligt. En av mina favoriter overthere var Starbucks som jag älskade därför gillar jag ju duktiga Emma Damms not without my Starbucks-linne mycket!

4 kommentarer:

Znogge sa...

Kan tänka mig att det var en rejäl omställninge men samtidigt, vilket äventyr!

Pia Wester sa...

Hur var det bo på ett ställe som inte har årstider, om du fattar hur jag menar?

Linda sa...

Vilken upplevelse det måste ha varit! Förstår att det var häftigt men jag kan tänka mig att det även var tufft emellanåt att vara borta från far & mor föräldrar, syskon och vänner!

IngelaMollly sa...

Znogge: Ja precis, bra sammanfattning där =)

Free Fashion Pia: Huvudet på spiken, det var det sämste med det hele ;-)

Linda: Ja det var det verkligen =) Och precis som du skriver var saknaden svår...