torsdag 5 november 2009

Torsdag 5 november


Posted by Picasa
Idag:
Skjorta Only Kofta Kappahl Smock tights Modströms Stövlar Vagabond Halsband Lindex Armband Marc Jacobs
Welcome to my world! Kala väggar, flyttkartonger och allmänt kaos överallt plus att vi ligger såå efter med sjukdomar, flyttkartonger och allsköns elände. Jag skulle hellre leta efter mysiga pyntgrejer och julstöka men vet ju att det blir bra i slutändan det här =)
Annars har det varit första dagen på jobbet och inte hade någon gjort mitt jobb medan jag var borta...;-)

10 kommentarer:

Znogge sa...

Nej, varför är det ingen som gör det när man är borta. Minsta man kunde begära tycker jag ;-)

sara sa...

Klart det blir bra ordning tillslut. Det tar tid och energi att flytta - och så att vara sjuk på det.

Miss M sa...

Åh, har saknat dina outfitsbilder =) Ett tips! du som äe "leofreak" kolla in JC, de har fått in en del snyggt =)

Skönt du mår bättre!

Kram

Pia Wester sa...

Halsband! Fiiint! Är också lätt halsbandstokig just nu, det där var jättefint.

Att ha det gott sa...

Det där halsbandet är jag förtjust i

Mrs J sa...

Se bara till att pyntgrejerna inte försvinner i flytten! Första julen i nya lägenheten (här) var det krig beträffande julpyntet. Vissa hävdade att vi aldrig haft något julgranspynt, jag överbevisade vissa med foton på tidigare julgranar. Sålunda städades vindsförrådet den 23 december det året, haha!

Erika sa...

Jättesnyggt halsband,det har jag också =)

Det är det som är fördelen med lokalvård. Om man är borta är det någon annan som gör jobbet, hehe.
Fast jag är webbansvarig också så det jobbet gör ju ingen annan =)

IngelaMollly sa...

Znogge: Ja varför? Det borde vara lag på det! ;-)

Sara: Ja förr eller senare så... det har varit en tuff höst, hoppas på ljusning snart...

Miss M: Men gulle dig och tack för tipset, måste kollas in =)

Free Fashion Pia: Ja alla dessa smycken som finns =)

Att ha det gott: Mmm, tycker du ska sätta upp det på önsklistan av tomten =)

Mrs J: Tänkte inte på det, anar trubbel i paradiset ;-)

Erika: He He He, kan tänka det och samma goda smak har vi =)

Bim HD sa...

hm, det halsbandet ror du hit med!!!!!!!!!! Vill ha... :)
Och snygg på alla bilder som vanligt...
Må så grankott...
Jul? hatar... tala om var man kan bjuda in sig så blir det kanske bättre... less på att aldrig slippa ha allt - dock förra julen tillbringade jag med migrän o hink... vägrar jul iår - och den lär bli utan paket...

IngelaMollly sa...

Bim HD: Tack vad rar du är =) Antar att du gillade halsbandet då? ;-) Du hittar det på Lindex för 60 kr tror jag det var, kanske en julklapp att önska sig? Nä skämt åsido, jag förstår vad du menar med julen...