tisdag 17 november 2009

Jag har fått en award!

Av finaste Znogge. Tack för det fina förtroendet!
Med äran kommer också uppdraget att berätta tio saker om mig själv. Detta
har jag gjort förut så nu gäller det att komma med något nytt....:


1. Som liten ville jag först bli flygvärdinna och sedan språklärare
2. Jag är en humörmänniska som snabbt kan pendla från att vara mycket ledsen till att bli väldigt glad
3. Jag klarar inte av att se tv-program/filmer där barn eller djur far illa
4. Eftersom jag är en sådan kontrollmänniska är jag bl. a. livrädd för att flyga och att gå till tandläkaren
5. Jag dansade jazzbalett när jag var yngre - älskar musik och att dansa!
6. Älskar efterrätter (gärna med choklad)
7. Jag är fortfarande barnsligt förtjust i tv-serien Beverly Hills 90210
8. Jag har alltid varit intresserad av mode, som liten satt jag i timtal och klädde mina barbiedockor i olika outfits som jag sedan röstade på
9. Jag kallades för fisken som barn eftersom jag under sommarhalvåret tillbringade mer tid i vattnet än på land
10. Min favoriträtt är Ceasarsallad med kyckling

Jag skickar awarden vidare till:

Käthe, Pia & Alexandra För deras otroliga kunskap och känsla för stil och mode. För deras unika sätt att blogga där deras humor och intelligens ständigt är närvarande och helt enkelt för att jag vill veta lite mer om dessa läckra tjejer! =)

5 kommentarer:

Pia Wester sa...

Grattis och tack snälla!! Ska skriva så fort jag hinner! Kraaaaaaaaaaam!

Znogge sa...

Känner igen mig när det gäller att flyga! Det kan göra mig aningen stressad om man så säger...

Omentjej sa...

Åh Molly, vi har så mycket gemensamt. Framför allt punkt 2, 5, 8 & 9. =)

Käthe sa...

Nu blev jag generad!! :)

IngelaMollly sa...

Free Fashion Pia: Tack, det ser jag fram emot =)

Znogge: Mmm, visst är det jobbigt?

Emma: Hade det på känn...=)

Käthe: Inte ska du bli generad, det är så det är bara =)