onsdag 25 november 2009

Läckra leggings

Bild från Lindex


Jag har extremt mycket den här veckan, vi håller på och packar, säljer saker, flyttar ut och in och jag är princip iklädd samma t-shirt och leggings som jag inte tror någon är intresserad av att
se. Jag har alltså inte slutat med mina outfits men det blir inte så mycket av dem de närmaste dagarna. Jag har inte tid att shoppa just nu men mina ögon drogs som en magnet till de här coola sakerna när jag var och handlade - mat... Tycker de påminner mycket om Acnes fina så de fick följa med hem i ICA kassen ;-)

3 kommentarer:

nina sa...

häftiga, ser fram emot att se dom på senare!

lycka till med flyttbestyren :)

kram

Znogge sa...

Hoppas allt går bra med flyttningen!
Bilderna hinner du med sedan!

Kram

IngelaMollly sa...

Nina: Tack, ja, jag lovar att visa =)

Znogge: Tack rara du =) Kram!