måndag 25 januari 2010

Att se framåt

Första delen av 2009 började bra med en fantastisk semester i början av sommaren. Andra delen var oerhört tuff. En jobbig händelse som inträffade ett par dagar före jul gjorde att jag inte kunde njuta av eller vara riktigt närvarande under julens dagar. Nyårsafton som jag brukar uppleva som positiv med nystart påverkades också...
Idag fick jag ett oerhört positivt besked. Tyvärr för privat att redogöra för här men nu hoppas jag och vill tro att 2010 ska bli ett riktigt bra år! Jag är så tacksam och glad idag.

13 kommentarer:

Lisa sa...

Blir så nyfiken på vad det är som händer/hänt i ditt liv. Eller inte nyfiken kanske...låter så negativt på nåt sätt. Men intresserad. Så kul i alla fall att höra att du fått ett positivt besked! :) Hoppas att allt fortsätter i den riktningen. Kram på dig!

Käthe sa...

Vad skönt att det vänder. Det gör det alltid om man bara väntar ut! :) Sänder över lite positiv energi!!

Erika sa...

Härligt att du har fått ett positivt besked.
Jag är glad för din skull =)

Fliselin sa...

Blir förstås också intresserad av vad som händer... både det som är bra och dåligt! Förstår att det kan vara svårt att vara privat på bloggen.

Lille gossen är inte frisk alls, så svårt att få i honom medicinen, en riktig kamp. Puh! Nu sover han som en liten gris och går inte att få liv i. Skulle behöva äta och ta medicin.

Ska gå kurs på lördag, 1:a hjälpen. Kul men trist på en lördag. Ska absolut inte klaga då jag annars inte arbetar helg.

Hoppas förstås också på ett bra 2010!

Afrodite sa...

Härligt med positiva besked! Jag håller tummarna för att turen vänt och att din magkänsla angående 2010 stämmer! =) Kramiz

Camillas dagar sa...

Vad skönt! =) Jag blir också nyfiken, men hoppas att vi får veta här på bloggen framöver. En del saker vill man ju helt enkelt ha privata. Helt rätt! :)
Kramar!

IngelaMollly sa...

Lisa: Det förstår jag men kan inte skriva mer än så om detta och tack =) Kram!

Käthe: Som en tyngd som fallit från mina axlar. Den känns, tack =)

Erika: Tack för omtanken =)

Fliselin: Jag förstår det men vissa saker går inte att skriva om här, jag har ju inte heller koll på vilka som läser förutom ni fina människor som ger er tillkänna =) Stackars lillkillen, hoppas det vänder snart och att kursen går bra trots allt. Visst är det lite motigt att jobba helg, fråga mig ;-)

Afrodite: Tack för din fina omtanke =)Kramar!

Camilla: Tack för omtanken och förståelsen =) Kram!

Att ha det gott sa...

Jag HOPPAS och tror att du får ett toppenår

IngelaMollly sa...

Att ha det gott: Tack vännen =)

Emma sa...

Vad härligt! Vad glad jag blir för din skull! Du förtjänar verkligen att det går riktigt bra nu. Jag hoppas också att 2010 ska bli året då allting fixar sig ;-)
Många kramar!

Lisa sa...

Det har jag den största förståelse för att du varken kan eller vill. Det hade inte jag heller velat göra. Kram!

Omentjej sa...

Härligt Molly, vad glad jag blir! Jag förstår precis det där med att inte kunna berätta, men ändå vilja säga NÅGOT för att man måste ge efter för trycket. Jätteskönt att höra att du fått ett positivt besked, det blir ett bra år detta!! KRAM

IngelaMollly sa...

Emma: Tack rara fina Emma =)Kramar!

Lisa: Tack för omtanken =)

Emma: Tack fina fina Emma =)