torsdag 28 januari 2010

Klädproblematik







Bilder från Lindex



Inget direkt upphetsande att klä sig just nu; känns som jag går i samma uniform varenda dag; varma koftor/tröjor, curlingkängorna och fuskpälsen. Är jättetrött på detta och ser fram emot att i alla fall kunna byta skor lite oftare... Samtidigt uppskattar jag verkligen snön för jag tycker det är så mycket härligare än grått väder och slask. Fast visst ska det bli roligt att få variera sin klädsel lite mer framöver och skulle inte säga nej till något av dessa godingar.

18 kommentarer:

Sussi sa...

Ååå den i mitten var hur fin som helst. Den vill jag ha men det får glatt vänta för än så länge har jag shoppingsstopp ;-)

Ha en bra dag
Kramisar

Miss M sa...

Ska minsann in och pilla lite på koftan längst ner *like it a lot*

K R A M

Camillas dagar sa...

Fina grejor! Håller med dig, man är trött på vinterkläder nu.
Kram!

Att ha det gott sa...

mycket fint nu

Eva Agnes sa...

Men så är det just nu.
Vinter, kallt, halt, snuvigt.
Snart kommer våren och då kan man plocka fram lite vårkläder. Eller hur? :-)
Mammi

Käthe sa...

Jag är också lite trött på det här kalla vintervädret.

Pia Wester sa...

Eller hur, visst är det segt på variationsfronten just nu! Dumma snö.....

Afrodite sa...

MYCKET snygga godingar! =) Kram

Linda sa...

Jag ser också fram emot att byta skor!! Som tur är så kan jag ha andra skor inne på jobbet men jag längtar efter conversen och klackar utomhus :)

Nina sa...

nu vill jag ha vår och shoppa härliga vårkläder! :D

kram!

Erika sa...

Det har kommit jättemycket snö här, men det är ändå bättre än slask.
Tycker synd om min gamle far som måste skotta all snö. Och för långt är det att åka och hjälpa till i det här väglaget.

Librarybeth sa...

Finfina! Gillar klänningar som är tunikor och tunikor som är klänningar... :)

Fifi sa...

Precis så känner jag också!
Det är jättemysigt med snön och jag är glad att vi för en gångs skull har en riktig vinter i GBG, men det är ju så långtråkigt med alla tjocka tröjor! För att inte tala om dubbla tights, tjocka sockor och strumpbyxor unde jeansen (som jag i och för sig vägrar)

Znogge sa...

än vad man tror är våren här...

Kram

chatarina sa...

Ja, visst längtar man till att få använda lite tunnare kläder..man blir trött på vinterkläder..så svårt att variera..
Ha en bra dag

Marikka sa...

Även jag är jättetrött på de kläderna jag alltid bär numera, men det är så kallt att man måste gömma sig i koftor, sjalar och varma skor.

Marikka sa...

Även jag är jättetrött på de kläderna jag alltid bär numera, men det är så kallt att man måste gömma sig i koftor, sjalar och varma skor.

IngelaMollly sa...

Sussi: Ja, visst är den fin? Skönt att jag inte är ensam om det där tråkiga stoppet ;-) Kram!

Miss M: Berätta hur den var när du har pillat färdigt ;-)

Camilla: Ja, mycket fint, något att se fram emot i alla fall ;-)

Att ha det gott: Ja, alldeles för mycket fint ;-)

Eva Agnes: Ja, det är bara att gilla läget och se fram emot en härlig vår också ;-) Kram!

Käthe: Ja, det har varit länge nu...ser mest fram emot att kunna variera min klädsel lite mer ;-)

Free Fashion Pia: Ja, det blir inte så mycket variation just nu ;-)

Afrodite: Ja, nu finns det mycket snyggt att sukta efter ;-)

Linda: Jag meeed ;-)

Nina: Ja, det är något visst med vårkläder...;-)

Erika: Jag håller med dig, mycket bättre än slask. Hoppas din stackars far klarar det?

Librarybeth: Jag med =)

Fifi: Jag håller så med dig ;-)

Znogge: Så sant så =) Kram!

Chatarina: Precis så =)

Marikka: Ja precis, varma kläder går före att frysa ;-)