lördag 30 januari 2010

Igår

Posted by Picasa
Tunika Vila
Leggings m sömmar&Sjal Gina Tricot
Kofta gammal Kappahl
Armband Mint
Det blir väldigt mycket igår bilder just nu men bättre än ingenting kanske? ;-) Mina synder igår var inga märkvärdigheter, jag drogs till två färgglada plagg; en röd klänning och en blå tunika, ska försöka visa sedan. Tack för att ni är så gulliga och snälla; egentligen är jag själv emot sådant som nyårslöften och förbud för jag tror att i alla fall min hjärna slår bakut då och vill trotsa dem ;-)

4 kommentarer:

Znogge sa...

"Säga vad man vill om ett syndigt leverne men det är allmänbildande" Tyckte i alla fall Hjkalmar Bergman!

Kram

Sussi sa...

Lite så känner jag..
Jag är på shoppingstopp just nu, men inte så länge till tack gode gud ;-)
Januari hade jag som shoppingsfri månad och det har faktiskt varit jobbigt! Nåt litet återfall på ljus och sånt har jag fått men det är ju till hushållet så det får väl gå!

Halsbandet var jättefint :-)

Kramisar

Lisa sa...

Ser fram emot att få se dina rea-fynd!

IngelaMollly sa...

Znogge: Klok man det där ;-) Kram!

Sussi: Tack =) Ja, det är grymt jobbigt; tror jag måste unna mig ngn liten grej då och då annars blir det bara för tufft ;-) Kram!

Lisa: Kul, ska försöka visa dem snart =)