fredag 22 januari 2010

Vänner

Bild från Friends
Det är fredag och det blir en riktig social sådan för min del! Underbart! Snart ska jag träffa Sara på Global. Jag säger som henne; jag skulle vilja ha en soffa där för alla fina bloggvänner, tänk vad roligt vi skulle ha =)
Ikväll jobbar jag och efter det ska jag ut och äta med L och M, åh vad roligt det ska bli.
Awardad har jag också blivit från två håll, vad i hela friden har jag gjort för att förtjäna detta? Återkommer i alla fall med det. Hoppas ni har det bra?

3 kommentarer:

sara - Glitterögon sa...

Du är en unik människa med en unik blogg och det är klart att du förtjänar en award. Ha en trevlig kväll och en bra dag på jobbet. Kram.

Att ha det gott sa...

Om någon förtjänar dem så är det du
hoppas att du får det kul ikväll

IngelaMollly sa...

Sara: Men tack, vad fint skrivet =)Kram!

Att ha det gott: Tack, vad fint skrivet =)