fredag 22 januari 2010

Jag har fått en award!


Från raringarna Sara och Miss M. Tack för att ni tänkte på mig! =)

Den för med sig lite förpliktelser också:
A: Kopiera awarden på er blogg!
B: Länka till personen/erna som gett dig awarden!
C: Berätta 7 intressanta fakta om dig själv!
D: Välj 7 andra bloggar som du vill ge awarden till!
E: Länka till deras bloggar!
F: Lägg en kommentar i deras blogg att du gett dem denna award!

1. Jag är en social och utåtriktad person som älskar att träffa människor och umgås med mina nära och kära.

2. Jag är en retsticka som gillar att skoja till det fast alltid med glimten i ögat och jag gör det bara med dem som jag känner väl.

3. Jag är en spontan person som har lite lätt för att tänka först och prata sen vilket kan få sina konsekvenser och följder i bland...

4. Jag är en känslomänniska som pendlar snabbt mellan glädje, sorg och ilska.

5. När jag är trött, nervös eller spänd fnittrar jag mycket.

6. Jag är lite vimsig och disträ som person och kommer tyvärr lite för sent i bland.

7. Jag älskar att läsa, skriva, se på filmer, lyssna på musik och att dansa.

Den här awarden vill jag ge vidare till:

Carina
Käthe
Rövarmamman
Marikka
Shopalot Camilla
IgelkottsSara
Mrs J
Pia

Jag har aldrig påstått att jag kan räkna ;-)

11 kommentarer:

Rövarmamman♥ sa...

hihi spännande, TACK sötis! Lovar o säga till när de är gjort:)KRAMAR

Pia Wester sa...

Tack Molly!

Sara sa...

gulle dig :)

sara - Glitterögon sa...

Åh vad kul att du tog dig an awarden och dess uppgift. Kul att lära känna dig ännu lite bättre. Trevlig fredagskväll. Kram.

Sussi sa...

haha jasså, du har också bristande mattekunskaper. För mig blev också 8 till 7 hihi

Roligt att läsa lite mer om dig

Kramisar

Att ha det gott sa...

tack rara
Tar tag i detta efter helgen KRAM

Eva Agnes sa...

Ville bara säga, att det är min, sedan många år tillbaka, blogvän Hulda i Norge som har gjort den awarden.
Kul eller hur?
Mammi

IngelaMollly sa...

Rövarmamman: Jättekul! =) Kram!

Free Fashion Pia: Du är värd den =)

Hedgehog-Sara: Du är värd den =)

Sara: Selbstverständlich ;-)Tack detsamma! =) Kram!

Sussi: Ja,matte hör inte till mina starkaste sidor ;-) Kram!

Att ha det gott: Du är värd den och spännande =)

Eva Agnes: Men vad roligt =) Kram!

Marikka sa...

Tack Molly! Jag tar tag i detta under dagen!

IngelaMollly sa...

Marikka: Spännande =)

Mrs J sa...

Vilken fin award! Ska försöka ta itu med den snarast :-)