torsdag 21 januari 2010

Tillökning i familjen

Bild från Apple


Jag har blivit med Iphone. Grymt orättvist tycker mina söner. De tycker att sådana prylar till mig är som att kasta pärlor till svinen = jag är alldeles för oteknisk... Hur sjutton öppnar man den för att kunna sätta in simkortet? På den nivån är jag just nu. Nästa nivå blir hur jag ska lösa förvaringsmysteriet?

Uppdate: Brorsan kom till undsättning; i det här fallet var jag inte så tekniktrög; det medföljde en liten metallsak som man skulle skruva upp med.

12 kommentarer:

Sara sa...

ta med den imorgon - jag vill se!! :)

IngelaMollly sa...

Hedgehog-Sara: Det ska jag försöka göra, eller så får du hjälpa mig att öppna så jag får in simkortet ;-)

sara - Glitterögon sa...

Hm... vi kanske ligger ungefär på samma nivå. Själv vet jag knappt vad en iPhone är för nåt ;)

Kika in hos mig, det väntar en award till dig. Kram.

efva sa...

Jag vill också ha, har tänkt innan att nästa gång jag ska köpa ny mobil ska det bli en iphone men nu i veckan har tankarna mer gått - va f-n det är väl bara att köpa en nu. Fast då får det bli abonnemang och det har jag aldrig haft förut.

Miss M sa...

Du har en award att hämta hos mig =)

Fröken Isakson sa...

Åh vad kul. Vill också ha en, de verkar sååå bra. Kram Linda

mariavivianne sa...

Grattis till tillökningen! Jag har haft min i några månader nu, och vill aldrig vara utan den mer :-)
Visst var det lurigt med den lilla metallsaken.... du är nog iinte den enda som behövt assistans där, kan jag avslöja.
Kram!

Camilla sa...

Jag är också helt oteknisk... Ibland önskar jag att jag var mer intressera, men såna där elektriska prylar man har hemma osv tycker jag bara är trista att lära mig. Däremot jobbar jag som teknisk inköpare, men då är det saker till kraftverk/kränkraftverk och såna saker intresserar mig mer

Ha en bra dag
Kram

Camillas dagar sa...

Ah, så snygg! Vill också ha! Jag har ju en iPod som jag älskar, så det kommer nog att bli samma kärlek till iPhone den dagen jag skaffar en.

Frida sa...

åh, jag har beställt en och längtar så tills den dyker upp!

Anonym sa...

Den är så rolig! En kanonleksak ;-)
jag tycker själv att den är jättelätt att använda, lättare än en "vanlig" telefon. Sen har man ju allt i den.

IngelaMollly sa...

Sara: Skönt att jag slipper vara ensam om detta ;-) Tack för den fina awarden. =) Kram!

Efva: Då är det dax för dig nu =)

Miss M: Tack finaste =) Kram!

Fröken Isaksson: Ja, när man väl lärt sig finesserna tror jag den är suverän.

Vivianne: Tack =) Ja, det hade jag aldrig kommit på själv ;-)

Camilla: Där sa du något, jag tror det är det som är problemet för mig; jag är inte tillräckligt intresserad det ska bara fungera ;-)

Camilla: Då kommer du med stor sannolikhet älska en iphone ;-)

Frida: Det förstår jag, du kommer att bli så nöjd =)

miasvardag: Så tror jag att jag också kommer att tycka så fort jag lärt mig den ;-)