lördag 9 januari 2010

Bio - igen

Jag kramar verkligen ur det allra sista av ledigheten, har varit och fikat på sta'n med M och ikväll ska vi också på bio och se på Sherlock Holmes. Har hört att den ska vara bra, hoppas det stämmer. Om inte annat är ju inte Jude Law så tråkig att vila ögonen på... ;-) Det är lustigt det där; det kan ta månader innan jag går på bio men när jag väl kommer iväg så gör jag det med besked. Rekommenderar verkligen Luftslottet som sprängdes som vi såg igår. Enligt mig är det den bästa av alla 3 -även om inte skådespelarprestationerna var de bästa - och inte så fruktansvärt rå och brutal som jag tyckte 1:an var. Luftslottet fokuserar mest på rättegången mot Lisbeth Salander och hennes förtjänade upprättelse, se den!
Nu är jag nyfiken, ni som såg Let's dance, vem var bäst?

8 kommentarer:

Eva Agnes sa...

Här i denna stan kommer man ingenstans. Inte för att det finns något att gå till heller för den delen.
Tittade på "snutten" om Sherloch Holmes.
Kramar Mammi

Znogge sa...

Såg inte Let's dance men ser framemot att höra vad du tycker om Sherlock!

Kram!

Camillas dagar sa...

Här var det "På spåret" som gällde, så jag kan tyvärr inte svara på din fråga. ;)
Hoppas filmen var bra och njuuut av sista lediga dagen nu. Om det kan vara till någon tröst går ju veckorna så fort, så det är snart helg igen.
Kram kram!

fashionhaggan sa...

hej molly, mejlade du till fashionhaggan@live.se?

sara - Glitterögon sa...

Ännu en gång - den filmen vill jag också se, men det blir nog på dvd hellre än bio. Vi kommer nästan aldrig iväg jag och Mr C.
Var den bra?

Jag såg på let's dance med ett halvt öga. Tucker Claudia och Mattias var de bästa.

Linda sa...

Det är ju den här årstiden som bio är extra mysigt! hoppas filmen var bra!

Sussi sa...

Jag kan inte riktigt bestämma mig vem jag tyckte var bäst i Lets dance än. Det ger sig nog ju längre man tittar in i sässongen. Många var ju så otroligt duktiga redan i första avsnittet!

Ha en bra dag

IngelaMollly sa...

Eva Agnes: Men nog kommer man någonstans? ;-) Den var riktigt bra filmen. Kram!

Znogge: Ja, den rekommenderar jag dig att se. Kram!

Camilla: Tack, det var en skön tröst =) På spåret är inte dåligt det heller men dans gör före det mesta för mig ;-) Kram!

Fashionhaggan: Nu har jag mejlat dit.

Sara: Huvudsaken att ni får se den för den var riktigt bra. Tyckte också Claudia var riktigt bra.

Linda: Ja, det är ju det =)

Sussi: Ja, det kan vara lite svårt att bedöma efter endast en gång.