lördag 23 januari 2010

Lördag

Igår kväll var jag ute och åt med två väninnor, så mysigt och gott. Naturligtvis åt jag chicken ceasar min absoluta favorit i alla lägen. Vi hade så mycket att prata om att vi inte märkte att ålderskategorin sjönk avsevärt under kvällen så när det var dax för oss att gå hem vid 12 tiden var vi plötsligt omgivna av ungdomar i 18-22 års åldern. Himla tur att inte V och H var där för de hade inte gillat att stöta på sin mamma på krogen ;-)
Idag jobbar jag hela dagen och funderar på om det är något bra på tv ikväll och vad jag ska äta för något gott. Förslag någon och vad gör ni?

7 kommentarer:

Znogge sa...

Alltid uppiggande med en kväll ute! Själv får jag nog ta en sväng med dammsugaren och i kväll ska vi bort på middag. Det innebär att jag måste stryka också...
Ha en bra lördag!

Jag hade beställt en pizza!

Nina - Glamourmamman sa...

Härligt med en utekväll!
Här hemma förbereder jag min sambos 30-årsfest. Han själv skriver just nu tenta 20 mil härifrån, men jag hoppas han är hemma en stund innan gästerna kommer ikväll... ;-)
Kram Nina

Camilla sa...

Något som är väldigt gott och enkelt,
Stek strimlat nötkött
Lite purjolök i stekpannan när köttet är klart
1 flaska teriakisås då det
Puttra en stund och ät med ris

Det blir nog Robinson för oss ikväll tror jag

Librarybeth sa...

Jag jobbar men har för tillfället rast... hittade din blogg via pinga. Härlig och fin blogg du har. Har själv inte kommit i det läget att jag kan stöta på barn ute i svängen men det dröjer inte länge förrän man är där!!!

tinazpicaboo sa...

laga en god middag och se en bra film=) kram

Sussi sa...

Jag ska på tjejmiddag ikväll så jag behöver inte bekymra mig vilkan mat jag ska göra, blir bjuden på hela kalaset :-)

Sv. Peter Wahlbeck blev nog lite sur ändå även om han försökte säga att han var nöjd. Han såg väldigt sammanbiten ut.

Kramisar

IngelaMollly sa...

Znogge: Ja, mycket energigivande =)Försökte med pizza men övriga familjen köpte inte det ;-)

Nina-Glamourmamman: Ja, jättekul =) Hoppas festen blev riktigt lyckad. Kram!

Camilla: Det där lät supergott, ska testas.

LibraryBeth: Tack och vad roligt med en kollega som tittar in =)

tinazpicaboo: Mysigt och gott =)

Sussi: Hoppas du får riktigt kul =) Ja, han kanske hade svårt att dölja sin besvikelse? Kram!