onsdag 13 januari 2010

Tre fuktare i nöden



8 kommentarer:

Znogge sa...

Vissa av ACO:s produkter är bra. De har en kräv som heter "Face & body" som inte alls är så tokig. Ceratet ska jag raskt införskaffa. Doften passar mig perfekt!

Kram

Marikka sa...

Apoteket har många bra produkter. Jag gillar deras olivserie väldigt mycket, den tillverkas dessutom av ekologisk olivolja.

Omentjej sa...

Bra tips! Ska kolla dermalogica när jag åker från London, annars beställer jag. Just nu kör jag hederlig Nivea, men det är för torrt tom. för den. :(

Camilla sa...

Jag gillar Apotekets Apolvia serie, var och köpte mig en ny nattcreme igår 65 kr helt lagom och den är super. Handcremen därifrån är jag helt beroende av, testade en annan men tyckte den bara kladdade

Camillas dagar sa...

Apoteket har mycket bra grejor. Visst blir man torr nu i detta iskalla väder. Nu måste det vara varmare vindar på ingående snart va? Jag minns inte när det var plusgrader sist.
Och vad perfekt att hitta ett presentkort att shoppa för. :)
Kram på dig!

IngelaMollly sa...

Znogge: Ja, de är inte dumma alls och jag rekommenderar verkligen ceratet =)

Marikka: Ja, visst har de? Ska testa om jag tål den serien.

emma: Ja, inte så dumt och Dermalogica ska ju vara jättebra.

Camilla: Ja, den är inte dum alls, kanske ska testa om jag tål produkterna för ansiktet?...

Camilla: Ja, jag gillar deras grejer. Visst har det varit kallt länge nu fast som sagt hellre det än grått och blask. Kram!

Sussi sa...

Jag är så dålig att använda annat än hudlotion. Cleansing och sånt tar jag mig inte tid att använda! Antagligen får man lida för det sen :-(

Snygga kläder du hade på dig idag :-)

IngelaMollly sa...

Sussi: Tack =) Jag tror inte man ska krångla till det för mycket ;-)