lördag 2 januari 2010

Lördag 2 januari

Idag:
Tunika Kappahl Manchesterleggings Vila Kofta Lindex Pälsstövlar Wedins Presentguldhalsbandet Armband Disney couture
Det har sina fördelar att ha små fötter; stövlarna fyndade jag på rea för ett par år sedan på barnavdelningen ;-)
Det har varit en intensiv dag; vi har varit ute på shoppingcenter tillsammans med en massa andra människor. Men vi fyndade en dammsugare till kanonpris, yes!
Har precis sett på Stjärnorna på slottet där turen hade kommit till Björn Ranelid. Fy sjutton vad den mannen har fått utstå, oerhört gripande!

9 kommentarer:

sara - Glitterögon sa...

Superfin tunika du har. Och lyckliga du som kan fynda skor på barnavdelningen :)

Åh vad jag också skulle vilja göra ett riktigt bra fynd nu - snart.

www.metrobloggen.se/fashionhaggan sa...

jag såg det jag också, jag ändrade totalt uppfattning om honom efter programmet. Hoppas Linda Skugge ber honom om ursäkt.

Sussi sa...

Så snyggt klädd du var..

Stjärnorna på slottet har jag missat.

Ha en bra dag

Linda/SÖTSUR sa...

Jag ändrade också helt uppfattning om honom efter att ha sett programmet.

Miss M sa...

Har också fyndat ett och annat på barnavdelningarna när det gäller skor, har nämligen 35 i gympaskor =) det är perfekt!

Kram

Att ha det gott sa...

Så fin tunika
tror aldrig jag sett dig i samma kläder två ggr Hur mycket kläder har du

Marie Larsson sa...

Jag tycker som du, bra att han sjöng ut! Vad han har fått utstå mycket!

Du har en speciell förmåga att sätta ihop kläder. Ser så tufft och moderiktigt ut på dig!

Kram, moster Marie

Camillas dagar sa...

Måste försöka se reprisen av "Stjärnorna", du är den tredje som säger att det var helt fantastiskt i går.

IngelaMollly sa...

Sara: Tack, ja något jag är mycket tacksam över eftersom barnskor ju oftast är lite billigare också ;-) Håller tummarna för att du hittar ett riktigt fint fynd!

Fashionhaggan: Ja, det gjorde jag och min man med och det hoppas jag med.

Sussi: Tack =) Rekommenderar dig att se reprisen, gårdagens avsnitt var verkligen sevärt.

Linda/Sötsur: Ja jag gjorde också det och min man med.

Miss M: Mmm, några fördelar ska vi väl ha liksom ;-)Kram!

Att ha det gott: Tack, nej jag kombinerar dem bara lite olika. Jag har för stor och spretig garderob och det är därför jag har beslutat mig för köpstopp fram till sommaren.

Marie: Ja, det var hans tur nu och han segrade ju i långa loppet. Tack, vad go du är =)

Camilla: Ja gör det, var verkligen något utöver det vanliga igår.