lördag 5 december 2009

Är det åldern?

Jag är trött, hemskt trött, är det efterdyningarna av flytten, att jag har jobbat, vädret eller är jag gravid?!! Nä, sådant får jag inte skämta om. Jag orkar inte bestämma mig för vad jag ska ha på mig ikväll då vi är bortbjudna. Dessutom ringde de vi ska till och erbjöd sig att hämta oss vilket jag tackade nej till med förklaringen att jag ju ska jobba i morgon också. Det är bara att konstatera, jag är för gammal! Inte har jag tagit sprutan heller; en slarvmaja är jag också. Suck!

8 kommentarer:

Omentjej sa...

Det är inte åldern, det är mörkret. Jag tror alla är hemskt trötta nu, det är bara att acceptera och egentligen bara göra så mycket som man orkar. Har man mycket, som du med flytten, blir det nästan övermäktigt. Det är så trist och jag längtar så till vi får snö & ljus. Snart är det iaf. 21/12 och då vänder det! Jippi! Kram!

Znogge sa...

Men du har ju haft gräsligt mycket att stå i den senaste tiden. I kombination med detta mörker så blir det som det blir....

fashionhaggan sa...

jag hålelr med Emma, det är mörkret, man fungerar inte som man normlat gör när det är så här mörkt hela tiden. inget att oroa sig för.

Emma sa...

Finns ju nästan inget som är så jobbigt som att flytta så jag förstår verkligen att du är trött. Och ibland kan ju ha någon infektion som inte märks av så mycket förutom att man blir jättetrött. Skickar energi och peppande kramar! Hoppas du får chans att pyssla om dig själv lite och ta det lugnt.
Kramar!

Marikka sa...

Det vore väl konstigt om du inte vore trött, med tanke på flytten och mörkret.Det kommer nog att bli bättre när du får vila upp dig ordentligt. Stressa inte för mycket bara. Allt behöver inte bli perfekt på en gång. Kram!

Camilla sa...

Det är nog den här årstiden också, det är mörkt nästan jämt och ingen snö har det kommit som lyser upp lite

sara - Glitterögon sa...

Nu går du genast bums och tar sprutan på måndag. Därefter köper du en stor flaska blut saft och går hem och tar en riktigt lugn, skön kväll. Ta hand om dig och må väl. Hoppas ni får en trevlig kväll :)

IngelaMollly sa...

emma: Tack rara gulliga Emma för att du är du och så positiv, precis vad jag behövde höra =)Kram!

Znogge: Tack vännen, du har nog rätt. Kram!

Fashionhaggan: SKönt att höra, tack =) Kram!

Emma: Tack rara fina Emma, du vet ju vad du pratar om =) Kram!

Marikka: Tack för dina fina ord =) Kram!

Camilla: Du har nog rätt, tack =) Kram!

Sara: Tack rara fina Sara =) Kram!