lördag 12 december 2009

Lördag 12 december

Idag:
Tunika H&M Trend Leggings Gina tricot Stövlar Vagabond Skärp Saddler Halsband m groda Diddi design Armband present+Littmarck
Vilken underbar dag! Solen har visat sig igen och vi lämnade flyttkartongerna hemma -jag menar de ska ju ingenstans-och stack ner på sta'n med alla andra och hade det mysigt. När vi gick ut från favvofiket kom det massor med snöflingor singlande ner så där vackert; där och då kände jag ren och skär lycka, ni vet sådan där som inte går att förklara utan måste upplevas... Sedan avslutade vi med att titta på kröningen av årets lucia, så vackert. En sådan där dag jag kommer att bevara och ta fram när det känns kämpigt och motigt. Hur har ni haft det?

10 kommentarer:

Znogge sa...

Intensivt men bra tack! Jagat klappar och gjort av med pengar ;-)

Ha en fortsatt fin kväll!

Omentjej sa...

Har också haft det toppen. Gran, mistel och gös från Tidö, träffat bästisvän och njutit av snö och god mat. =) Förstår precis vad du menar med den där lyckokänslan!

Eva Agnes sa...

Så klädsamt och så fint du haft det i dag.
Massor med kramar
Mammi

Miss M sa...

Hade också en toppendag igår =) verkar vara något som går tydligen! Och du den där rena och skära lyckan vid snöfall känner jag igen, den värmer liksom hela kroppen =)

Ha en skön lucia vännen! HUGS

Pia Wester sa...

Neeeej, vad snyggt! (Vet inte varför jag skrev "nej" i början, kanske för att jag blev lite avis).

Camilla sa...

Sv: Tack söta du :)

Visst var det härligt igår när det äntligen kom lite snö!

Mrs J sa...

Lät som en bra idé att överge flyttkartongerna en stund! Jag ägnade stor del av dagen åt julbakning. Nu måste jag gömma kakorna, delvis från mig själv.

IngelaMollly sa...

Znogge: Då har du ditt gjort, så skönt det låter...suck...

Emma: Det där lät underbart =)

Eva Agnes: Tack =) Hoppas du också haft det bra? Kram!

Miss M: Underbart! Det var nog vår dag =)Kram!

Free Fashion Pia: Tack =) Inte ska du vara avis, du har ju bästa smaken =)

Camilla: Det var helt underbart =)

Mrs J: Åh, vad avundsjuk jag blir nu...

Rövarmamman♥ sa...

så fin tunika:)

IngelaMollly sa...

Rövarmamman: Tack =)