lördag 12 december 2009

Snöpligt avslut

Ja, jag inser att inte alla har följt årets idol så ni får helt enkelt sluta läsa om ni tycker det blir för boooring.
Jag var så gott som säker på att Erik skulle vinna och visst var han jätteduktig, söt, ödmjuk och med ett brett register. Jag tyckte dock att han kändes lite förutsägbar och det skulle inte förvåna mig om det även den här gången blir ett ¨andra-plats-scenario¨. Men avslutet igår; ta bort mig! Det var länge sedan jag fick ta till kudden för ansiktet för att det var sååå pinsamt! Kunde inte någon ha gjort något med den där flickvännen? Det gav helt fel intryck och i alla fall jag fick känslan av att det var de två som hade vunnit finalen. Jag säger som Brasse: ¨fel! fel! fel!

9 kommentarer:

Att ha det gott sa...

Samma här
jag utbrast Men kan ingen ta bort tjejen

Miss M sa...

*GhaaaaaaH* Håller med, det var Så pinsamt! satt också med skämskudden för huvudet =/

Måste dock tillägga att jag älskar Calle, måste liksom det, han är ju från min stad =)

Znogge sa...

Kan bara hålla med! Suck...

Kram!

Camilla sa...

Bhuuu! Håller med dig

Nina - Glamourmamman sa...

Jag missade det sista på finalen igår, men man såg ju tidningsrubrierna idag... Måste nästan se reprisen imorgon för att se det där med flickvännen ;-)

Ha en mysig kväll!
Kram!

Camillas dagar sa...

Jaa, men vad pinsamt!!! Jag började nästan rodna. Vad skulle hon göra där så länge? Pappan gav ju bara en kram och gick ned igen sedan.
Jag kommer att sakna Idol på fredagarna nu, det kommer nog att bli tomt.
Och hej förresten! Har varit en dålig bloggvän på slutet, men nu är jag inne på en riktig bloggrunda och läser ikapp hos dig.
Kram och ha en mysig lördagskväll!

Mrs J sa...

Bara vi som såg på vampyrer som slogs med varulvar istället? Måste nästan kolla in Idol och se hur pinsamt det var.

fashionhaggan sa...

hon ville väl hamna i tv!

IngelaMollly sa...

Att ha det gott: Ja, det där var riktigt jobbigt pinsamt, suck!

Miss M: Eller hur? Höll också på Calle fastän jag inte är från Kristianstad ;-)

Znogge: Suck var ordet, jobbigt pinsamt...

Camilla: Ja det där sög ;-/

Nina-Glamourmamman: Ja, värt att kollas in även om det var jobbigt pinsamt ;-)

Camilla: Ja, ngn av familjen borde ha ryckt ner henne från scenen. Kommer också att sakna det.Kram!

Mrs J: Ja, måste helt klart kollas in ;-)

Fashionhaggan: Troligtvis ja.