onsdag 9 december 2009

Onsdag 9 december


Idag:
Collegetröja Gina tricot Linne Avanna Byxor Rules by mary Boots Gabor Strasshalsband Guldfynd Armband Littmarck+guldarmband present
Men allvarligt talat vad är det för töntig rörelse jag gör med benet? Ser helskumt och urtöntigt ut. Kanske är det för att jag är så nöjd med de nya julkalenderbyxorna från Free Fashion? ;-) Måste bara lägga upp dem men det får bli ett senare problem som svärmor eller en skräddare får hjälpa mig med... Har precis godkänt min stiliga son som har mannekängat här i sin hyrda frack som han ska ha på julbalen på lördag. Hoppas han låter mig visa en bild här då...


6 kommentarer:

Eva Agnes sa...

Vilket underbart vackert halsband, tycker din mamma.... :-))

Eva Agnes sa...

Vill verkligen se en bild på H i frack. Om du inte får lägga ut den skickar du mig på mail.
Kramar Mammi

CArin sa...

Ja audi är verkligen bra bilar.

Att få plats med en hund i en TT kan ju bli lite svårt=) iaf om den är stor. Vi har också hund, men en lite..

Käthe sa...

Jag ser inte andra bilden. Är det borttagen tro..

Pia Wester sa...

Vad snyggt det var med en sån där casual tröja till, urläckert!

IngelaMollly sa...

Eva Agnes: Tack och jag ska göra mitt bästa, bara du lovar att inte publicera på dina bloggar ;-)

CArin: De bästa och då funkar det ju ;-)

Käthe: Det spökade här på bloggen....;-)

Free Fashion Pia: Tack min snälla supporter =)