fredag 11 december 2009

Fredag 11 december


Posted by Picasa
Idag:
Klänning Zoul Leggings m skinnlappar Monki Kofta Lindex Boots Gabor Armband?
Är så där behagligt trött och nöjd ikväll. Har haft intensiva dagar med programläggningen för vårterminen men börjar nu se slutet vilket förhoppningsvis kommer att bidra till att jag kommer att vara lite mindre vimsig, glömsk och disträ framöver. Missade tyvärr lussetåget på jobbet idag. Det brukar vara så vackert och stämningsfullt saknar den där lussetågstiden när barnen var små och minns hur jag klädde mina små söta pojkar i pepparkaksgubbeutsstjärngossestrutar med band under hakan...;-)

4 kommentarer:

Att ha det gott sa...

Super fin klänninh

Mrs J sa...

Det ante mig att du hade lika bra skosmak ;-)

Erika sa...

Supersnyggt!

Sv. Jag hade jättetrevligt igårkväll =)

Hoppas att du får en fin lördagkväll.

IngelaMollly sa...

Att ha det gott: Tack snälla =)

Mrs J: Jag tar det som en väldigt fin komplimang =)

Erika: Tack och du med =)