onsdag 30 december 2009

Årets lista

Jag lånar en del av Saras lista med några egna tillägg. Kanske att fortsättning följer...
Häng på ni andra också vetja!:

Året som gått :

Årets chock: En mycket traumatisk händelse några dagar innan jul
Årets citat: Det här kommer också att gå över
Årets seger: En segdragen kamp med ni-vet-vem
Årets designkärlek: Acne
Årets största: Jag började ju blogga ju ;-)
Årets resa: Italien via Österrike
Årets musketörer: Carina, Malin och Om en tjej Emma
Årets bloggkompisar: Alla till höger under favoriter
Årets present: En hel påse fint smink
Årets YES I CAN: Bryta dåliga mönster i dubbel bemärkelse
Årets butik: Free Fashion Stockholm
Årets snabbmat: Räksmörgås
Årets grönsak:
Gröna ärtor
Årets TMB: En viss webbutik
Årets kärleksförklaring: Jag finns här för dig
Årets snackis: Sara i Tara
Årets bok: Kunzelmann & Kunzelmann av Carl-Johan Vallgren
Årets album: Kent Röd
Årets film: Apan
Årets låt: Kents ¨Krossa allt¨
Årets löfte: Köpstopp på kläder och smycken fram till sommaren
Årets plagg: Leggings/tights/jeggings - kärt barn har många namn
Årets accessoar: Armband
Årets mest hatälskade plagg: Haremsbyxan

10 kommentarer:

sara - Glitterögon sa...

Vilken käck lista - jag kanske snor den ;)

Marikka sa...

Harembyxan älskar jag.
Intressant lista.

Miss M sa...

ÅH är jag en utav de tre musketörerna *kärlek* =)))

KRAM

Omentjej sa...

Wow, jag säger som Malin! *kärlek* Vi älskar vårt lilla gäng! =) KRAM

Att ha det gott sa...

sötnos

Pia Wester sa...

Yey, FFS fick komma med!

Nina - Glamourmamman sa...

Vilken kul lista! Kanske "snor" den av dig ;-) Kram Nina

IngelaMollly sa...

Sara: Klart du ska! =)

Marikka: Kul! Jag har inte heller ngt emot byxan =)

Miss M: Så klart du är! =) Kram!

Emma: Ja, ni var med mig från början! =)

Att ha det gott: Tack detsamma =)

Free Fashion Pia: Så klart! =)

Nina-Glamourmamman: Det tycker jag du ska =)

Emma sa...

Gott nytt år! Jag snor listan :-)
Kramar!

IngelaMollly sa...

Emma: Detsamma till dig! kul! =)