fredag 18 december 2009

Charmigaste örngottet



13 kommentarer:

joss sa...

tack så mycket :)
roliga kuddar

Nina - Glamourmamman sa...

Hahaha! Smidigt, bara att vända rätt sida upp på kudden ;-)
Kram Nina

Anonym sa...

Tjena Molly! Jag såg nog ditt inlägg för ett par dar sen att jag hörde till dom "saknade". Jag är inne varje dag och följer din blogg (precis som tidigare), problemet är bara att dom på arbetsplatsen blockerat möjligheten att gå in och kommentera i din blogg... det är förklaringen till varför det verkar som om jag försvunnit! Och det är ju på jobbet som jag har tid att kika litet på bloggar och kommentera, hemma är det svårare att hitta tid för sånt.... (hihi, hoppas nu inte att min chef läser detta, risken är dock obefintlig eftersom hon är enspråkigt finsk!) Och nån snygg brun läderrygga har jag dessvärre inte lyckats hitta till dig! Må så gott!
Finska pinnen Agneta

CArin sa...

ja tack till de örngotten!

Sv: ja visst finns Stålbomskvar. Men i en större lokal nu. Det är nog det cafe som gå bäst i falkenberg. Hur fint so helt, en massa musik evenemang och grejer på sommaren. Dom har verkligen gjort om och satsat till tusen.

Ha de

Marikka sa...

Härliga örngott. Bra julklappsidé, men jag ska köpa de till senare, tror jag. Det kommer en alla hjärtansdag och 2-årsdag med pojkvännen i febrari.

Sv. Min son är 21-år, han är född -88. Hur gammal är din son?

Miss M sa...

Tror jag måste inhandla "Not tonight darling" för tydligen skrämmer inte en äckelsnorig Miss M iväg Mr H ;)

Znogge sa...

Inget snack om saken :-)

Kram!

sara - Glitterögon sa...

Klockrent budskap om du frågar mig :)

Erika sa...

Tack så mycket!

Vilka roliga kuddar =)
Hoppas att du har en härlig helg!

tinazpicaboo sa...

å lala=)
söt hund!!!

fashionhaggan sa...

haha, bra ide, men lite jobbigt när man har en tonårsson hemma!

IngelaMollly sa...

Joss: Varsågod, visst är de fräcka? =)

Nina-Glamourmamman: Eller hur? Mycket fiffigt och behändigt! =)

Agneta: Åh vad roligt att höra ifrån dig igen! =) Trist att de blockerat på jobbet för jag blir så glad när du har varit här och kommenterat så tack för att du tog dig tid nu =)Kram!

CArin: Jag säger inte heller nej till dem =) Måste dit och besöka dem, när jag bodde i FBg låg de mitt över torget i en liten lokal, minns du?

Marikka: Perfekta presenten till alla hjärtans dag då,funderar också på att ge dem till min man då om de finns kvar... Min äldste son är född -90 och fyller 20 i februari. Du måste ha varit väldigt ung när du fick din son?

Miss M: Det hade jag tagit som en komplimang om jag var du ;-)

Znogge: Eller hur? ;-)

Sara: Ja, verkligen! =)

Erika: Varsågod. Ja, visst är de lite utöver det vanliga =) Tack detsamma.

Tinazpicaboo: Visst och tack =)

Fashionhaggan: Du har alldeles rätt, får nog vänta ett par år...;-)

Marikka sa...

Hej igen Molly!
Jag hade precis fyllt 22 när jag fick min son. Så utbildning och sådant fick jag skaffa efteråt.