måndag 28 december 2009

Måndag 28 december

Tunika Vila Kofta JC Byxor m skinnlappar Gina Tricot Curlingkängorna (as usual) armband Disney Couture och presentguldhalsbandet
Det har varit en intensiv dag idag som började perfekt med en fika med finaste Sara =) Vi började prata om reafynd -or not- och så där och jag passade på att berätta att jag tänkte mig ett köpstopp på kläder fram till sommaren. Tänkte att det blir lättare om jag talar om det för så många som möjligt och typ här för då får jag förhoppningsvis skäll om jag inte sköter mig? ;-) Har ni det bra?

10 kommentarer:

Znogge sa...

Köpstopp ;-) På sommaren är det ju extra roligt att handla!

Jepp, jag har det bra! Hoppas du har det samma.

Kram

Att ha det gott sa...

Jodå Vi har det gott
Har nyss ätit en färdigköpt skaldjurs paj
Är bortbjudna ikväll

Omentjej sa...

Åh, köpstopp har jag haft helt oplanerat nästan hela hösten pga att jag varit så trött & nere. Det är superbra för plånboken! =)

Visst har jag det bra. Efter jobb och shopping (inte lika nere längre! ;) så väntar en riktigt god middag. =)

Fliselin sa...

Jag borde också få köpstopp!!! Har precis handlat fråm Mandel, ett par bastoppar , en aprikos tunika, en lila tunika, en rosa grovstickad tröja att ha ovanpå linne eller top. Borde förstås inte köpt något alls! Inte ens rea handling. Jag gillar inte REA så mycket, få butiker som har något vettigt, som jag då vill ha och inte hunnit köpa under hösten/vintern. Var i Sickla idag, massor med folk! Tycker att det är roligast med vårkläderna som kommer! Molly, snyggt med röd tunika och lång kofta? Ny? Hade själv köpt en lång kofta från Lindex, men den åkte tillbaka. Insåg att det inte var vad jag ville ha. Ska fundera på ett besök på Nationalmuseet. Imorgon ska vi se Dinosaurier på Cosmonova 3D.
Ha en trevlig måndagkväll.

Nina sa...

wiii, ända till sommaren -det låter tufft :) Lycka till :D

kram

Miss M sa...

Köpstopp! fram till spmmaren! VA?! Klarar du det lär du ha en bra slant sparad =) Fast det är LÅåååång tid! Men å andra sidan har du en enorm garderob som man borde kunna kombinera i all oändlighet =)

Jag tror på dig! Kram!

Camillas dagar sa...

Köpstopp is da shit! Man blir aldrig så sugen på shopping då man har köpstopp.
Men jag önskar dig varmt lycka till! Du kanske har bättre karaktär än jag?
Kram!

Käthe sa...

Fint! :) Funderar också på ett köpstopp.

IngelaMollly sa...

Znogge: Ja, men bara fram till sommaren ;-) Det är nödvändigt. Hade gärna bytt med dig, lät som om du haft det jättemysigt =) Kram!

Att ha det gott: Vad mysigt och gott det låter =)

Emma: Du är ståndaktigt du och precis därför som jag måste...Snälla säg att jag klarar det...Gott det där lät =)

Fliselin: Tack =) Jag tror att du är värt vartenda plagg och du ska inte jämföra dig med mig, här har det helt enkelt blivit på tok för mycket... Jag har för första året insett att rea inte heller är något för mig; jag har gått på alla fällor som finns ;-)Dinosaurierna passar nog barnen mer än Nationalmuseum fast det var mysigt. =)

Nina: Tack, ja nu är det upp till bevis hur ståndaktig jag kan vara...;-)

Miss M: Det kommer att bli tufft...tack för att du tror på mig vännen! =) Kram!

Camilla: Eller hur? Tror nog att du har mycket bättre karaktär än mig men nu är det nödvändigt, det måste bara gå!?

Käthe: Tack =) Ja, jag måste bara men du kommer väl att fresta ihjäl mig med alla dina fina tips? ;-)

Omentjej sa...

Klart du fixar det Molly! Nemas problemas! =) Mm, det var gott...