måndag 21 december 2009

Måndag 21 december

Idag:
Topp+Leggings Vila Kofta Kappahl Hopehalsbandet Armand Lindex+Ms Bijoux
Man skulle kunna tro att jag har fått leopardmönstrat på hjärnan;-) Annars har nu nedräkningen börjat, visst känns det härligt? Imorgon tänkte jag skicka in julskinkan-en väl omhändertagen sådan- i ugnen och göra lite julgodis också kanske. Skulle väldigt gärna hinna träna också, har varit väldigt dåligt med det den här hösten/vintern och det känns inte bra. Ibland är det härligt med bokslut och nyårslöften...

11 kommentarer:

Eva Agnes sa...

Hej Molly!
Snygg kombination med leggings, top och kofta, tycker jag.
Såg du kappan som jag vill ha? Kan du tänka dig att titta hos Kapp-Ahl i V-ås?
Det lilla huset är gjort i lera och jag tror att Rolf fick det av någon. Kanske Lena Petterson hade gjort det.
Förra året hade jag gjort decopage av det med rödvita julservetter. I år målade jag det vitt.
Ja, jag tror Jesper var liten.
Kram Eva Agnes

Miss M sa...

ÄLSKAR din outfit =)

Älskar också boklsut, att få vänad på bladet och åtminstone tro att allt blir bättre ;) KRAM

Sussi sa...

Nyårslöften är bra! För dom är det helt okej att bryta hihi
Jag har slutat att ge några för jag har nog aldrig lyckats hålla ett enda!!

Ha en bra dag

Camillas dagar sa...

Jättesnygg outfit! Leopard är snyggt, så kör på det du! :)
Håller med dig lite där med nystart och nytt år. Det känns bra, men även lite sorgligt med nytt år. Mest känns det bra.
Kramar!

sara - Glitterögon sa...

Jättesnygg igen :)

Sv: Jag håller med dig, själv brinner jag särskillt för WWF och miljöfrågor. Helst skulle man vilja hjälpa till överallt, men trösten är ändå att ett träd hjälper både miljön och lantbrukarna runt Victoriasjön iom att marken blir bördigare. Nästa år kommer jag dock att satsa ännu mer på de här välgörande presenterna - och varför inte till födelsedagspresent under året?!

sara - Glitterögon sa...

Jag har strax en utmaning åt dig på min blogg :)

fashionhaggan sa...

ja imorgon är det stora skindagen! vi ska också göra skinka och baka kakor och göra julgodis, himla mysigt!

Att ha det gott sa...

här är det också skinkdag imorgon
Snygg är du idag

Nina - Glamourmamman sa...

Snygg som vanligt :-) Älskar den där koftan!

Ha en mysig tisdagkväll!
Kram Nina

Marikka sa...

Snygg kofta.
Vem hinner både flytta och träna? Du kan ta igen träningen när flytten är avklarat.
God jul rara Molly!

IngelaMollly sa...

Eva Agnes: Tack =) Det huset är underbart! Får se om jag hinner innan jul annars får det bli efter. Det råder fullständig kaos här på sta'n.

Miss M: Tack =) Ja, visst ger det ny hopp på ngt vis?

Sussi: Så sant som det är sagt ;-)

Camilla: Tack =) Ja, det är både härligt befriande och sorgligt vemodigt...

Sara: Tack =) Håller helt med dig.
Spännande! Tar tag idet i morgon.

Fashionhaggan: Mmm, smaskiga tider väntar ;-)

Att ha det gott: Tack =) Det är så gott med den första skinkskivan...

Nina-Glamourmamman: Tack, du med =)

Marikka: Tack rara du. Jag pressar mig nog lite för hårt?...God jul finaste! =)