måndag 7 december 2009

Suck och stön!

Grrr, nu är jag riktigt arg; i förmiddags spenderade jag ca en och en halv timme på att designa den perfekta almanackan till mig själv. Skapade perfekt design - enligt mig - och letade noga och länge i bildarkivet för att hitta de bästa bilderna... Men jag måste ha gjort något fel för jag fick just ett mejl från Tryckdig.se att min beställning var tom! Hur kan jag vara så trög eller ska jag skylla på ett måndagsexemplar? Nu har hursomhelst skaparlusten helt försvunnit....

7 kommentarer:

Wysteriia sa...

Kul att du är med i dagens lucka! :D

Znogge sa...

Så irriterande! Husse håller på med en beställning så då hoppas jag att han har bättre tur. Förstår om du kom av dig...

Nina - Glamourmamman sa...

Fy vad trist! Jag har också suttit och knopat med det ett tag, men gav upp.. Köper en billig på Gekås istället ;-)
Ha en fin kväll!
Kram Nina

Erika sa...

Men fy vad trist att det blev så!

Jag har funderat på att skaffa mig en sådan almenacka, men funderar fortfarande =)

Mrs J sa...

Äsch vad tråkigt! Typiskt måndagar. Jag har redan köpt min vanliga almanacksmodell från Ordning & Reda.

Rövarmamman♥ sa...

o de e ju sååå surt!! använder min kalender på min Iphone istället;) ha en toppen kväll!Kram

IngelaMollly sa...

Wysteriia: Kul att få vara med =)

Znogge: Ja, luften gick liksom helt ur mig...

Nina-Glamourmamman: Ja, jag blev så besviken eftersom jag tyckte jag hade fått till det så fint ju...

Erika: Ja, jag blev så himla besviken eftersom jag hade lagt ner så mycket tid och tyckte att det blev så bra...

Mrs J: Ja, de är ju så fina men jag tyckte det var så kul med mina fina personliga bilder och så där...

Rövarmamman: Ja, det var en besvikelse...tänk den som hade en iphone ändå ;-)