onsdag 23 december 2009

Julstökigt

Unnade mig en klippstund i dag på morgonen annars är det full rulle som gäller med byte av foder hos veterinären - endast där de säljer Ronjas specialfoder - för jag min vimshjärna tog kattfoder istället för hundfoder. Det ska hämtas ut paket och slås in och kompletteringshandla. Sönerna kräver också att jag ska köpa bingolotter, ja ni läste rätt, något vi aldrig spelar men de vill ha det på uppesittarkvällen så då får det bli så. Kanske någon vänlig själ som kan vägleda mig hur det går till? ;-) Har ni det bra?

8 kommentarer:

Znogge sa...

Kanon! Men vi har inga lotter än... Kanske inte bra att sitta lottlös ;-)

Camillas dagar sa...

Ja, men där sa du något. Det var nog 10 år sedan jag tittade på bingolotto senast... men orkar man med det? *Funderar*
Hoppas ni får en mysig julhelg och vad lyxigt med lite hårvård dagen före julafton. :)
Kramar!

Eva Agnes sa...

Här. i denna stan' säljs det lotter utanför Kronans galleria.
Någon försökte sälja till mig i går. Då fick jag återigen sagt att jag inte innehar TV..... he he
Proud!
Annars mår jag ganska bra och har tagit det urlugnt i dag. Suttit i en stol, eldat brasa, läst HN samt Drömhem & Trädgård. (Korttidsprenumerant)
Peman dock sjuk med feber och förkylning. Han kan dessvärre inte fira jul med oss.
Kramar Eva Agnes
PS Varför köper de inte sina Bingolotter själva???? En stilla undran från Nonna

Fliselin sa...

Grattis till tofflorna och GodJul! Låter kul med BingoLotto med sönerna, vad gör man inte för gemenskapen? Vi måste få rapport om ni stått ut hela sändningen eller ej! Här ska göras köttbullar i ett hem som skulle behövas städas. Inga rim är heller gjorda bara i sinnevärlden. Det blir jul ändå...
Ha nu en skön julhelg!

tinazpicaboo sa...

förkyld!!! men hur som god jul!!!

IngelaMollly sa...

Znogge: Nej, verkligen inte ;-) Hoppas du fick tag på några?

Camilla: Eller hur? ;-) Ganska trist emellan...Du med vännen =) Kramar!

Eva Agnes: Precis som det ska vara! =) Fattar inte hur du står ut utan tv, strongt =)Det är ganska roligt att gulla lite med ungarna när det är ngt de vill =)

Fliselin: Tack =) Ja vad gör man inte för gemenskapen? ;-)Precis som du säger blir det ju jul ändå och fort går den över. Ta det nu lugnt och ha det så skönt. Kramar!

tinazpicaboo: Din stackare! God jul på dig och hoppas du mår bättre i morgon.

Fliselin sa...

Nu är en del rim avklarade och paketen lackade. Den otroligt långsamma skinkan står i ugnen och är på 64 grader... När får jag gå och sova?? Griljering blir absolut imorgon!

IngelaMollly sa...

Fliselin: Hoppas det gick bra att du har börjat pusta ut och njuta av julen? Om det är till ngn tröst höll jag på med skinkan till över 1 på natten ;-) Men visst är det lite sjukt som man håller på och stressar inför några dagar? Kramar!