tisdag 1 december 2009

Tisdag 1 december

Posted by Picasa
Idag:
Kofta+Leggings Lindex Topp H&M Stövlar Vagabond Halsband Pearls for girls Armband Littmarck
Det är lika spännande varje dag nu att göra sig redo för jobbet; kan jag ha sådan tur att jag hittar det jag behöver? I morse fick jag klara mig utan hårtork, regnställ och fick nöja mig med grisskära sockar. Eftersom jag som vanligt var sen och nu bor längre bort från jobbet fick jag cykla med ett paraply i ena handen, inte speciellt säkert och dessutom fick jag klara Mary Poppins vibbar då jag trampade fram. Alltid bjöd jag väl någon på ett gott skratt? ;-)

9 kommentarer:

nina sa...

vad fin du är idag :) kan tänka mig att det var en rolig syn..

japp, det är barnen som har en varsinn sådan kinder-kalender.. önskar nästan att jag hade en åxå för jag älskar verkligen kinder-chokladen! =)

hur blev det med interneruppkopplingen, löste det sig så ni fick den tidigare ändå?

kram!

elisabet sa...

Oh vad fin d är. Haha ja det kan vara lite bökigt att cykla med paraply!

Omentjej sa...

Haha, stackare. Vilket slask det var imorse, men det gör mig lycklig att det var snö i det. =)

Erika sa...

Du är jättefin idag!

Jag har aldrig vågar cykla med paraply. Jag skulle säkert drulla ner i diket då =)

Camillas dagar sa...

Oh, vad jobbigt att inte ha koll på alla grejor. Nästan ett måste att plocka fram kläder kvällen innan då va? :)
Jättefin outfit blev det ju ändå i dag.
Kramar!

Garderobsgrubbel&Byråbekymmer sa...

tack finaste molly!
så fin du är!

Marikka sa...

Fint! Du hade tur att du klarade dig utan att göra dig illa - det är livsfarligt att cykla med ett paraply i ena handen.

Att ha det gott sa...

Hallå där Du måste vara mer rädd om dig
Fin som alltid

IngelaMollly sa...

Nina: Tack =) Ja, jag måste ha sett helt galen ut ;-) Tycker absolut du ska ha din egna kalender, vill själv ha en...

Elisabet: Tack =) Ja, inte helt lyckat och framför allt inte speciellt säkert ;-)

Emma: Jag är en slarvmaja och håller med, nu går vi mot vintrigare tider =)

Erika: Tack =) Det är absolut inget jag skulle rekommendera ;-)

Camilla: Ja, jag vet, är alldeles för slarvig och måste skärpa mig ;-)

Garedrobsgrubbel & Byråbekymmer: Tack =) Du är verkligen värd all framgång =)

Marikka: Tack =) Ja, jag är alldeles för vårdslös med mig själv...

Att ha det gott: Tack =) Ja, det är så dumt, har ju inte bara mig själv att tänka på...