tisdag 8 december 2009

Tisdag 8 december

Idag:
¨Today I'm wearing this¨-tröja Avanna Linne H&M trend Byxor Lindex Boots Gabor Halsband Friis & company och de vanliga armbanden
Dagen till ära bjuder jag på en sådan där härlig ¨spökbild¨ igen men inte är det speciellt konstigt heller om man är blek i det här vädret... Nu tror ni allt jag har shoppat loss men faktum är att jag har lämnat tillbaka de som ligger i påsen men inte maten ;-) Annars unnar jag nog mig något trots att det snart är jul, hur gör ni?

9 kommentarer:

Znogge sa...

Här ska unnas! Både det ena och det femte :-)

Pia Wester sa...

Här unnas det fett just nu! Det ser lite ut som du står i ett provrum, tycker jag :-)

A home far away sa...

SVAR: Jotack vi trivs ypperligt här i Singapore, det är verkligen ett lätt land att bo i och härlig värme året om:)
Det är rätt intressant hur olika SWEA avdelningarna kan se ut trots att man tillhör samma internationella "paraply", men efter 3 år i styrelsen är det dags för mig att hoppa av nu,känner jag:)

Ha en fin onsdag!
Kram Gunilla i Singapore

Rövarmamman♥ sa...

Jag unnar mig hela tiden;) de bästa julklapparna får jag av mig själv;) ha en toppen dag!kram

sara - Glitterögon sa...

Jag är nog lite dum när det gäller unnandet. Ska nog unna mig lite i dag - på tiden! Tycker de som unnar sig gör helt rätt, lite belöning är aldrig fel. Inte mycket heller :)

Camillas dagar sa...

Hos mig går allt sönder just nu, så jag är tvungen att unna mig - även om jag kanske egentligen inte borde.
Kram!

Eva Agnes sa...

Provas det kläder här...eller???
fniss fniss fniss

IngelaMollly sa...

Znogge: Härligt! =)

Free Fashion Pia: Skönt att jag inte är ensam, busted! ;-)

A home far away: Kul att ni trivs så bra och förstår vad du menar =)
Kram!

Rövarmamman: Underbart! =) Kram!

Sara: Dum är det sista du är men du är helt klart värd lite mer unnande! ;-)

Camilla: Men din stackare, du ska se att det vänder lagom till jul. Kram!

IngelaMollly sa...

Eva Agnes: Busted again! ;-)