fredag 11 december 2009

Que?

Va? Hörde jag rätt? Stod och lagade tacos i köket när jag tyckte jag hörde att kylan var på väg, kan detta medföra en skymt av blå himmel och kanske en glimt av en sol? Kan vi kanske hoppas på en vit jul? Vad som helst kommer att vara bättre än detta grådaskelände som parkerat sig över oss i flera veckors tid...
Nu börjar det. Tycker det är ganska uppenbart vem som kommer att vinna men jag kan ju ha fel... Själv höll jag på Mariette, så det så! En snygg, smart tjej med bra musik- och klädsmak och med en underbar sångröst.

3 kommentarer:

sara - Glitterögon sa...

Det hade ju absolut inte varit fel med en vit jul för omväxlings skull. Tänk vilken julstämning det hade blivit.

Jag höll ju som bekant på Tove, även om jag tycker att Mariette och de båda killarna i finalen är bra de också. Tror vi kommer att höra från alla fyra inom kort.

Marikka sa...

Det vore härligt med en vit jul, men man vågar nästan inte önska det. Det var länge sedan julen var vit i Stockholm.

IngelaMollly sa...

Sara: Det hade varit alldeles aldeles underbart =)Du har säkert rätt.

Marikka: Ja hoppet är ju det sista som överger oss ;-)