lördag 19 december 2009

Lördag 19 december

Idag: Posted by Picasa
Blus Bondelid Kofta+Ring Lindex Jeggings m nitar Pieces och mina ständiga vapendragare just nu curlingkängorna från Clarks
Jag lade ut den fina bilden i morse men sedan slog det mig att jag nog borde fråga huvudpersonen först! Därav min tystnad här idag. För naturligtvis fick jag sedan jättebråttom att hinna i tid för att träffa H för en fika. Efter det gjorde jag det fatala misstaget att ge mig ut i affärerna; tack men nej tack! Det blir att inhandla på webbutikerna det som är kvar!

5 kommentarer:

Fliselin sa...

Hej igen!
Efter en förfärlig förmiddag börjar ett hopp om livet att så smått infinna sig! Var också i affärer en stund för att inse att det inte kändes genomtänkt oeller roligt. Ett litet inköp på Perlan Livings webshop gjordes sedan! Ska försöka att åstadkomma lite julstämning med bak av karelska prioger som genom en väninna introducerats till vårt julbord. Så gott med äggsmör till! Har du provat?

Camilla sa...

Jag har också gått i affärer idag, fast det var helt ok, inte sådär jätte långa köer

Hoppas du får en trevlig kväll

Sara sa...

Det är helt ok, kära Molly :)

Camillas dagar sa...

Fin Bondelidtop! :) Går ofta och klämmer på dem på MQ, men har hittills inte köpt någon. Den där var snygg och användbar. :)

IngelaMollly sa...

Fliselin: Skönt att höra =) De där pirogerna blev jag hemskt nyfiken på, jag tar tacksamt emot recept om du hinner?

Camilla: Lyllos dig, här var det fullständig kaos ;-/ Hoppas du också fick en trevlig kväll.

Hedgehog-Sara: Gulle dig =)

Camilla: Tack =)Jag är också oerhört förtjust i Bondelids kläder men de är ju ganska dyra. Den här blusen har jag köpt på bloppis.