tisdag 29 december 2009

Det börjar ju bra det här...



11 kommentarer:

Marikka sa...

Det är det inte år 2010 än ;)...

Znogge sa...

Båda är väldigt snygga! Nu gäller det att du visar din starka sida ;-)

Kram!

Miss M sa...

Ja minsann, nu tar du och skärper dig! ;) DU KAN MOLLS! Och du SKA klara det =)

KRAM

P.S kolla inte in "klädsajter" överhuvudtaget, jag finner det betydligt lättare att levai ovisshet ;)

sara - Glitterögon sa...

Jättefina båda två, tack för att du återigen påminde mig om Mandel. Jag ska kika in där strax :)

Fliselin sa...

IIIIH! Molly-tunikan är ljuvlig! Hm, det är bara att bita ihop och avstå. Jag beställde ju igår. Kul att se kavalkad över ditt år, mycket har hänt! När man summerar känns ett år både långt och kort tycker jag!
Dinosaurie filmen var bra, 3D! Häftgt! Sedan kunde vi inte äta i restaurangen då min ena son tyckte att det luktade illa utanför, (det luktade fisk). Han är så perceptionskänslig och viljestark, och man blir så trött. Vi fikade på ett enklare ställe en trappa upp i museet vilket innebar att barnen valde kakor... Suck!Jag vet att man inte ska låta barnen bestämma, men det är ju tråkigt om en väntar utanför, för det är så det skulle ha blivit idag... man känner sina löss på gången!
Trevlig tisdag till dig!

Linda sa...

Visst har du det!! Jag har precis köpt en kamera så för mig blir det inga nya kläder på ett tag :)

Att ha det gott sa...

den översta är fin
De har en annan med grejs på armarna som jag gillar
men här blir INGEN shopping

Camillas dagar sa...

Nej, det är lika bra att sluta kika på Mandelsidan om du ska sluta shoppa, annars är det så himla lätt att klicka hem något.
Kram!

Käthe sa...

Ser fina ut!!

Omentjej sa...

Åh fint. Ska nog kika in lite, för skojs skull. =)

IngelaMollly sa...

Marikka: Det har du ju rätt i ;-)

Znogge: Visst är de och japp nu är det dax, har en känsla av att du är väldigt duktig på den här biten? =) Kram!

Miss M: Ja skärpning på mig och visst ska jag greja det. Du har rätt i att jag inte borde kolla men samtidigt måste jag ju greja att gå in utan något mer? Dessutom är ju det här mitt stora intresse vilket betyder att den här lilla bloggen skulle falla? ;-) Kram!

Sara: Varsågod är det ngn som är värd ngt därifrån är det du =)

Fliselin: Vad roligt att du uppskattade min lilla bildkavalkad =)Det lät jätteroligt med filmen och jag tror att jag är lite lik din son; är också oerhört känslig mot dofter, starka kryddor och starka parfymer kvävs jag nästan av ;-/ Tycker inte du ska vara för hård mot dig själv just nu är ni lediga och jag är övertygad om att du ser till att dina barn får i sig bra saker till vardags! =) Kram!

Linda: Tack, skönt att jag inte är ensam om att dra åt svångremmen ;-)

Att ha det gott: Du är så fin och duktig, dig har jag mycket att lära av =)

Camilla: Du har så rätt, fast samtidigt tycker jag att jag måste klara av att gå in utan att klicka om jag nu har bestämt mig. =) Kram!

Emma: Du har ju varit så duktig så länge att du ju verkligen är värd ngt fint =)

Käthe: Mmm, jättefina =)