onsdag 2 december 2009

Onsdag 2 december

Idag:
Topp Vila Kofta H&M Byxor Lindex Boots Björn Borg Armband Littmarck+Hjältearmbandet ¨all of us¨.
Lyckades idag med konsten att blanda spets, blanka byxor, dragkedjor och mocka på en och samma gång! ;-)
Annars måste jag bara påpeka hur fruktansvärt det där skarpa neonljuset i provrummen är, jag kvalar in direkt till Dracula eller familjen Adams! Någon mer än jag som minns dem?
Misstänker faktiskt att klädbutikerna skulle fördubbla sin försäljning om de hade mysigare provrum med behagligare belysning. Vad tror ni?

7 kommentarer:

Omentjej sa...

Ja helt klart. Det finns ju butiker med trevligt ljus, fast nu kommer jag inte ihåg vilka. ;)
Såg ngt avsnitt av familjen A, men jag har aldrig följt serien. =)

Snyggt hur som helst! Vilken pingla du är! =)

Pia Wester sa...

Absoluuuut! Att dom inte begriper det, det är helt ofattbart! VEM känner sig bekväm i provrum med glappande dörrar, hemskt ljus och ibland så skeva speglar att det inte går att se sig själv bakifrån?

(Snygg outfit btw - som vanligt ;-)

Att ha det gott sa...

O ja jag minns de programmen och du kvalar inte alls in där
Du är fin varenda dag

sara - Glitterögon sa...

Det håller jag med om. En mysig walk in closet-känsla över deras provrum hade säkert ökat försäljningen drastiskt.

Znogge sa...

Kan bara hålla med! Förstår inte varför de har så gräsligt ljus! Finns visserligen några undantag men flera affärer borde tänka till. Tänk bara när man provar bikini eller baddräkt på vårkanten... Ruggig upplevelse!

Camillas dagar sa...

Fin outfit! :)
Ha ha... ja, det där med belysning i provrum är inte kul - men samtidigt blir ju allt ännu snyggare hemma, om man t o m tycker att man är snygg i det i neonbelysning. Färre returer och byten kanske?
Kram och ha en fin torsdag!

IngelaMollly sa...

Emma: Tack raring =) Ja du är nog för ung... ;-) Hojta till när du kommer på vilka butiker som bjuder på trevligt ljus.

Free Fashion Pia: Tack raring =) Ja, det är skandal, vi borde protestera! ;-)

Att ha det gott: Tack, du är så himla snäll =) Skönt att det är ngn mer än jag som minns dem ;-)

Sara: Det hade varit som att promenera in i en dröm =)

Znogge: Ja, det är nästan som värsta traumat att behöva utsätta sig för det, usch!

Camilla: Tack =) Du har helt klart en poäng där...och jag brukar ta hem ganska mycket men affärerna har ju börjat rea så mycket och de plaggen får man ofta inte lämna tillbaka tyvärr...