måndag 14 december 2009

Balans i livet

Måndagen inleddes lite komiskt nog med en hälsoföreläsning om stress på jobbet. Kanske är det trots allt inte fel att lägga in det just på en ¨sådan¨ dag och med all julstress som börjat infinna sig hos de flesta av oss...
I alla fall jag behöver bli påmind om -lite då och då- det uppenbara; ni vet sömn, kost, motion. Att försöka så gott det går att omge sig med energivarna istället för energitjuvarna vilket inte alltid är så lätt på en arbetsplats.
Nu ska jag alldeles strax träffa en person som ger mig positiv energi =)

5 kommentarer:

Att ha det gott sa...

Du måste vara rädd om dig

sara - Glitterögon sa...

Ha en bra dag och njut hellre än stressa.

Sara sa...

Detsamma, kära Molly - tack för idag :)

Camillas dagar sa...

Man borde rensa mer bland energitjuvarna... helt klart!
Och nu blev jag nyfiken på erbjudandet från Lindex ju! Måste kika in på deras hemsida och se om jag hittar något.
Börjat få koll på julen än då? ;)
Kram kram!

IngelaMollly sa...

Att ha det gott: Det lovar jag, det är bara bra med lite påminnare mellan varven.

Sara: Tack det ska jag göra =)

Hedgehog-Sara: Det här får vi göra om - snart!=) Kram!

Camilla: Helt klart så, skrev nog lite otydligt där, det var på en affär som heter DMmode som erbjudandet gällde.