fredag 4 december 2009

Fredag 4 december

Posted by Picasa

Idag:

Linne Avanna Kofta Bondelid Byxor m skinndetaljer Gina tricot Boots Gabor Armband Disney couture
Jag har drabbats av värsta julstämningen och därför var det idag naturligt att klä mig i lite julrött. Jag är sugen på att lyssna på bra och dåliga julsånger, baka lussekatter och dricka glögg och inbilla mig att jag i år plötsligt kommer att gilla det. Tycker egentligen att den är för söt och sliskig men är det svensk jul så hör glögg till eller vad säger ni?

8 kommentarer:

Att ha det gott sa...

jag gillar glögg och lussekatter
Så fin du är i rött

fashionhaggan sa...

jag håller med, jag gillar inte heller glögg, men jag dricker det ändå, är det jul så är det!

Znogge sa...

Snyggt med lite rött! Ser att Ronja kör klädsamt vetefärgat som vanligt ;-)

Rövarmamman♥ sa...

Yes yes glögg för hela slanten!:)De e så snygga de där byxorna:) Hoppas du får en fin kväll!KRAM

Wysteriia sa...

Kul att du är med och tävlar :D

Pia Wester sa...

Snygg outfit, är koftan röd eller mer rosa?

elisabet sa...

Åh vad snyggt, älskar de där byxorna! Jo lit glögg måste man trycka i sig, vitvinsglögg med is och mandarinklyftor är annars ett sätt att fräscha upp glöggen lite!

IngelaMollly sa...

Att ha det gott: Ja, fast jag gillar nog lussekatterna lite mer...;-)

Fashionhaggan: Härligt med en likasinnad =)

Znogge: Ronja och matte tackar =)

Rövarmamman: Tack, ja de var ett mycket bra köp =)

Wysteriia: Kul att få vara med =)

Free Fashion Pia: Tack =) Den är röd men jag ser att den ser mer cerise ut på bilden, konstigt...

Elisabet: Tack =) Vilket bra tips, lät som något i min smak och måste testas!